Slovenci z aplikacijo za iskanje dela v turizmu in gostinstvu

Koprsko startup podjetje Flexyteam je junija na trg lansiralo prvo slovensko specializirano mobilno aplikacijo za iskanje dela v turistično-gostinski panogi.
Fotografija: Sindikat gostinstva in turizma Slovenije je minuli teden, tik pred začetkom visoke poletne turistične sezone, znova opozoril na težave v panogi. Foto: Jure Eržen/Delo
Odpri galerijo
Sindikat gostinstva in turizma Slovenije je minuli teden, tik pred začetkom visoke poletne turistične sezone, znova opozoril na težave v panogi. Foto: Jure Eržen/Delo

Gre za novo orodje, ki iskalce dela in delodajalce prek personaliziranih oglasov povezuje na enostaven in pregleden način, so sporočili iz podjetja, ki je bilo ustanovljeno v lanskem letu.

Mobilna aplikacija, ki si jo je mogoče brezplačno naložiti prek Google Playa in App Stora, je namenjena različnim iskalcem dela, od dijakov do upokojencev. Vsebuje ključne informacije o delu, obvezen podatek je tudi plačilo, kar pospeši izbor ponudnikov dela.

Klepetalnica znotraj aplikacije omogoča hitro komunikacijo, koledar pa beleženje vseh sodelovanj in strokovnih usposabljanj. Po koncu sodelovanja lahko delavec in delodajalec ocenita sodelovanje in delovno izkušnjo in s tem prispevata k večji preglednosti na trgu dela.
 

Vse, kar zajema turistično-gostinska dejavnost


Maja Krizmanič, direktorica podjetja Flexyteam. Foto: Arhiv podjetja
Maja Krizmanič, direktorica podjetja Flexyteam. Foto: Arhiv podjetja
Aplikacija zajema več kot 400 različnih poklicev in specializacij na devetih področjih dela v turistično-gostinski dejavnosti. Gre za področja kulinarike, strežbe, recepcije, gospodinjstva in vzdrževanja, zdravilišč in velnesa, igralništva, kongresov in ostalih prireditev, turizma in potovanj, trgovine ter vodstva, podpornih služb in svetovanja.

Podjetja bodo za neomejeno uporabo aplikacije in neomejeno število objav oglasov plačevala naročnino, ki bo odvisna od njihove velikosti in pogodbenega razmerja.
 

Promocija tudi z nagradno igro


Flexyteam je v želji prispevati k promociji poklicev v turistično-gostinski panogi organiziral tudi nagradni natečaj Delaj z veseljem - privšečkaj si nagrado!, s katerim vabi k sodelovanju vse, ki želijo skozi fotografijo ali video posnetek na družbenem omrežju Instagram izraziti tisto, kar imajo pri delu v turizmu in gostinstvu najraje. Kampanja bo trajala do 30. septembra. Fotografije in video posnetki, ki bodo največkrat všečkani, bodo nagrajeni.

Več iz rubrike

aktualno

Kaj o koronski krizi pravijo izvršni direktorji vodilnih podjetij

Mastercard in raziskovalno podjetje Harvard Business Review Analytic Services razkrivata najboljše prakse na področju inovacij.

aktualno

Cene rastlinskih olj, mleka in mlečnih izdelkov, odneslo v višave

Cene hrane so marca zrasle že deseti zaporedni mesec in dosegle najvišjo raven v skoraj sedmih letih, ugotavlja Organizacija ZN za prehrano in kmetijstvo (FAO).

aktualno

Za mnoge je zdaj kritično, na trenutke kaotično ali povsem brezupno

Ljudje ponovno popolno zaprtje države sprejemajo z negativnimi občutki in večjo kritičnostjo do ukrepov.

aktualno

Na svetu trenutno 2755 milijarderjev; najmlajši je najstnik iz Nemčije

Profil sedanjega najmlajšega milijarderja na svetu - ki ni aktiven na nobeni večji družbeni platformi - je v popolnem nasprotju s prejšnjim imetnikom naslova.

Komentarji: