Slovenci z aplikacijo za iskanje dela v turizmu in gostinstvu
Koprsko startup podjetje Flexyteam je junija na trg lansiralo prvo slovensko specializirano mobilno aplikacijo za iskanje dela v turistično-gostinski panogi.
Odpri galerijo
Gre za novo orodje, ki iskalce dela in delodajalce prek personaliziranih oglasov povezuje na enostaven in pregleden način, so sporočili iz podjetja, ki je bilo ustanovljeno v lanskem letu.
Mobilna aplikacija, ki si jo je mogoče brezplačno naložiti prek Google Playa in App Stora, je namenjena različnim iskalcem dela, od dijakov do upokojencev. Vsebuje ključne informacije o delu, obvezen podatek je tudi plačilo, kar pospeši izbor ponudnikov dela.
Klepetalnica znotraj aplikacije omogoča hitro komunikacijo, koledar pa beleženje vseh sodelovanj in strokovnih usposabljanj. Po koncu sodelovanja lahko delavec in delodajalec ocenita sodelovanje in delovno izkušnjo in s tem prispevata k večji preglednosti na trgu dela.
Podjetja bodo za neomejeno uporabo aplikacije in neomejeno število objav oglasov plačevala naročnino, ki bo odvisna od njihove velikosti in pogodbenega razmerja.
Flexyteam je v želji prispevati k promociji poklicev v turistično-gostinski panogi organiziral tudi nagradni natečaj Delaj z veseljem - privšečkaj si nagrado!, s katerim vabi k sodelovanju vse, ki želijo skozi fotografijo ali video posnetek na družbenem omrežju Instagram izraziti tisto, kar imajo pri delu v turizmu in gostinstvu najraje. Kampanja bo trajala do 30. septembra. Fotografije in video posnetki, ki bodo največkrat všečkani, bodo nagrajeni.
Mobilna aplikacija, ki si jo je mogoče brezplačno naložiti prek Google Playa in App Stora, je namenjena različnim iskalcem dela, od dijakov do upokojencev. Vsebuje ključne informacije o delu, obvezen podatek je tudi plačilo, kar pospeši izbor ponudnikov dela.
Klepetalnica znotraj aplikacije omogoča hitro komunikacijo, koledar pa beleženje vseh sodelovanj in strokovnih usposabljanj. Po koncu sodelovanja lahko delavec in delodajalec ocenita sodelovanje in delovno izkušnjo in s tem prispevata k večji preglednosti na trgu dela.
Vse, kar zajema turistično-gostinska dejavnost
Aplikacija zajema več kot 400 različnih poklicev in specializacij na devetih področjih dela v turistično-gostinski dejavnosti. Gre za področja kulinarike, strežbe, recepcije, gospodinjstva in vzdrževanja, zdravilišč in velnesa, igralništva, kongresov in ostalih prireditev, turizma in potovanj, trgovine ter vodstva, podpornih služb in svetovanja.
Podjetja bodo za neomejeno uporabo aplikacije in neomejeno število objav oglasov plačevala naročnino, ki bo odvisna od njihove velikosti in pogodbenega razmerja.
Promocija tudi z nagradno igro
Flexyteam je v želji prispevati k promociji poklicev v turistično-gostinski panogi organiziral tudi nagradni natečaj Delaj z veseljem - privšečkaj si nagrado!, s katerim vabi k sodelovanju vse, ki želijo skozi fotografijo ali video posnetek na družbenem omrežju Instagram izraziti tisto, kar imajo pri delu v turizmu in gostinstvu najraje. Kampanja bo trajala do 30. septembra. Fotografije in video posnetki, ki bodo največkrat všečkani, bodo nagrajeni.
Sindikat gostinstva in turizma Slovenije je minuli teden, tik pred začetkom visoke poletne turistične sezone, sicer znova opozoril na težave v panogi. Najbolj pereče, za katere pričakuje posluh delodajalcev, tudi tistih v državni lasti, so pomanjkanje kadra v panogi, neugoden delovni čas, težki pogoji dela in slaba plača. Med drugim si želi prenove plačnega modela.
Medtem ko po ocenah Zavoda RS za zaposlovanje v panogi primanjkuje več kot 5000 delavcev, od tega največ natakarjev (2289) in kuharjev (1315), je po ocenah sindikata ta številka vsaj še enkrat večja. Veliko delodajalcev namreč delovno silo išče tudi preko agencij, oglasov in posebnih strani na družbenem omrežju Facebook.
Medtem ko po ocenah Zavoda RS za zaposlovanje v panogi primanjkuje več kot 5000 delavcev, od tega največ natakarjev (2289) in kuharjev (1315), je po ocenah sindikata ta številka vsaj še enkrat večja. Veliko delodajalcev namreč delovno silo išče tudi preko agencij, oglasov in posebnih strani na družbenem omrežju Facebook.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese