Slovenci v boj proti Revolutu in N26

Kljub temu, da je mobilno plačevanje v osnovi globalen posel, ki presega državne meje, je bilo podjetje Mbills doslej s svojimi storitvami prisotno predvsem v Sloveniji, kjer je omogočalo plačevanje na Petrolovih bencinskih servisih in pri nekaterih drugih trgovcih.
Z uvedbo debetne kartice Mbills Mastercard, postajajo možnosti plačil praktično brezmejne. "Mastercard ponuja najbolj široko mrežo plačilnih mest na svetu. Plačevati je mogoče na 44 milijonih fizičnih prodajnih mest, če k temu prištejemo še virtualna, pa je številka višja od 100 milijonov," je ob predstavitvi partnerstva z Mbills dejal Luka Gabrovšek, predstavnik Mastercarda za Slovenijo.
Mbills je s povezav debetne kartice Mastercard, ki ji je mogoče pridobiti preko spleta, in mobilne denarnice na nek način dobil vstopnica v globalni svet e-plačil, ki raste šestkrat hitreje od plačilnega prometa na fizičnih plačilnih mestih. Uporabnike nagovarja s poenostavljenim načinom plačevanja, z bistveno razširjenimi možnostmi nakupovanja in varnostjo. "Kartica bo vezana na razpoložljiva sredstva v mobilni denarnici, več ne bo mogoče zapraviti, kar omogoča večjo varnost in nadzor nad osebnimi financami," je pojasnil Zupan in dodal: "Iz mobilne denarnice se širimo v mobilno platformo."
V tem kontekstu je mogoče dojeti tudi vse tesnejše sodelovanje s Petrolom, ki je ob koncu lanskega leta v Mbills kupil 76-odstotni lastniški delež. Največja energetska družba pri nas in Mbills sta novo platformo Petrol Mbills, ki je naslednica pred dvema letoma predstavljene storitve za mobilno plačevanje Hal Mbills, predstavila v začetku lanskega decembra. "Petrol finančne storitve vidi kot enega od strateških projektov, opredeljenih v razvojni strategiji za obdobje 2018-2022, in Mbills mobilna denarnica je vsekakor eden najpomembnejših produktov na tem področju," je poudaril Igor Stebernak, član uprave Petrola. K temu je dodal, da Petrol razvija plačilno storitev za pametna mesta.
Več iz rubrike
Dva tisoč novih na leto, sto tisoč v voznem parku
Posel težkih tovornjakov v Sloveniji obvladuje sedem ali osem znamk. Še vedno skoraj vsi dizelski, električnih letos deset.
Trajnost je odgovor tudi na nihanje cen energije
Povečal se je delež podjetij, ki merijo ogljični odtis, zmanjšal pa se je delež podjetij, ki postavljajo cilje razogljičenja.