Skupina Krka je v prvih devetih mesecih s 110,1 milijoni evrov dobička
Družba Krka je medtem v devetmesečju prodala za 887,4 milijona evrov izdelkov in storitev. Njen čisti dobiček je dosegel 106,3 milijona evrov, kar je 47 odstotkov več od primerljivega lanskega dobička, je Krka sporočila prek spletnih strani Ljubljanske borze.
Skupina Krka je 93 odstotkov celotnih prihodkov od prodaje ustvarila na trgih zunaj Slovenije. Največja prodajna regija skupine je bila vzhodna Evropa z 271,4 milijona evrov in 29,2-odstotnim deležem v skupni prodaji. Glede na primerljivo lansko obdobje so v tej regiji dosegli največjo absolutno rast prodaje (za 41,4 milijona evrov) in največjo relativno rast prodaje (za 18 odstotkov).
Ključno je bilo uspešno poslovanje v Rusiji, ki je najpomembnejši trg, so poudarili v Krki. V Rusiji je farmacevt prodal za 186,1 milijona evrov izdelkov, kar je dobro petino več kot v primerljivem lanskem obdobju.
Druga po prodaji je bila za Krko regija srednje Evrope s 24,4-odstotnim deležem, tukaj je skupina dosegla osemodstotno rast. Vodilni trg je bila Poljska. Sledila je regija zahodne Evrope s 23,5-odstotnim deležem v prodaji ter triodstotnim zvišanjem obsega. Največ je Krka tukaj prodala v Nemčiji, Franciji in Španiji.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese