Skupina Gorenje lani z rastjo prihodkov in dobičkom
Gorenje je lani okrepilo prodajo premijskih in inovativnih aparatov, ki predstavljajo že 27,4 odstotka prodaje velikih gospodinjskih aparatov, pa tudi malih gospodinjskih aparatov. Največ so prodali kuhalnih aparatov ter za 20 odstotkov več pomivalnih strojev, prihodke od prodaje malih gospodinjskih aparatov pa so povečali za 33 odstotkov.
Lani je skupina Gorenje okrepila položaje in prodajo na trgih Rusije, Ukrajine in Vzhodne Evrope, Beneluksa ter Avstralije, ZDA in Azije ter povečala prodajo aparatov premijskih blagovnih znamk Asko in Atag.
Tudi lani je skupina povečevala vlaganja v marketing in razvoj, s čimer podpirajo rast in izboljševanje prodajne strukture. Za razvoj so v letu 2016 namenili dobrih 32 milijonov evrov ali 2,6 odstotka prihodkov od prodaje skupine.
V letu 2016 so s ponovnimi pogajanji z dobavitelji, z vnaprejšnjimi ugodnimi zakupi nekaterih strateških surovin in optimiziranjem porabe materiala v neposredni proizvodnji učinkovito obvladovali stroške materiala in surovin. Hkrati pa so z aktivnostmi, usmerjenimi v optimiziranje logističnih poti in razvojem novih logističnih modelov kljub rasti prihodkov znižali stroške logistike.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese