Skupina Gorenje lani z rastjo prihodkov in dobičkom

Gorenje je lani okrepilo prodajo premijskih in inovativnih aparatov, ki predstavljajo že 27,4 odstotka prodaje velikih gospodinjskih aparatov, pa tudi malih gospodinjskih aparatov. Največ so prodali kuhalnih aparatov ter za 20 odstotkov več pomivalnih strojev, prihodke od prodaje malih gospodinjskih aparatov pa so povečali za 33 odstotkov.
Lani je skupina Gorenje okrepila položaje in prodajo na trgih Rusije, Ukrajine in Vzhodne Evrope, Beneluksa ter Avstralije, ZDA in Azije ter povečala prodajo aparatov premijskih blagovnih znamk Asko in Atag.
Tudi lani je skupina povečevala vlaganja v marketing in razvoj, s čimer podpirajo rast in izboljševanje prodajne strukture. Za razvoj so v letu 2016 namenili dobrih 32 milijonov evrov ali 2,6 odstotka prihodkov od prodaje skupine.
V letu 2016 so s ponovnimi pogajanji z dobavitelji, z vnaprejšnjimi ugodnimi zakupi nekaterih strateških surovin in optimiziranjem porabe materiala v neposredni proizvodnji učinkovito obvladovali stroške materiala in surovin. Hkrati pa so z aktivnostmi, usmerjenimi v optimiziranje logističnih poti in razvojem novih logističnih modelov kljub rasti prihodkov znižali stroške logistike.
Več iz rubrike
Spotikanje ob učenju hoje
Umetna inteligenca v poslu je komaj dobro shodila, no, še vedno se spotika.
Airbus v najdražjem segmentu letal nima konkurence
Airbus ima tudi segment obrambe, a ta dosega le dobrih deset odstotkov celotnega dobička iz poslovanja – Ta segment bo rasel.