Skupina Adventura Holding želi vstopiti na trge vseh štirih sosednjih držav

Z nakupom 69-odstotnega deleža v puljskem avtobusnem podjetju Brioni se nadaljuje integracija in internacionalizacija poslovanja avtobusne prevozniške združbe Avrigo Izletnik v lasti Adventure Holdinga Darka Klariča.
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

Po junijskem vstopu v Flixbusovo mrežo avtobusnih prevozov z linijo med Ljubljano, Dunajem in Bratislavo je nakup Brionov, ki so v Flixbusovi mreže že dlje (in vozijo z juga Istre v München, Bratislavo, Budimpešto in Milano), nov korak v postopnem vstopu na mednarodni trg mobilnosti potnikov in na hrvaškem trgu, kjer apetiti segajo vse do Dalmacije.

Do konca desetletja želi skupina vstopiti tudi na trge preostalih treh sosednjih držav, kjer je točkovno že prisotna - na primer kot prevoznik videmskega nogometnega prvoligaša Udinese. Tudi sicer so plani v Severni Italiji že precej dodelani. Po septemberskem nakupu slovenske turistične agencije STA napovedujejo še nakup italijanske turistične agencije.

Delniška družba Brioni je med največjimi avtobusnimi prevozniki na Hrvaškem in vodilni v hrvaški Istri, kjer je največji konkurent reški Autotrans. Direktor poslovnega razvoja pri Adventura Holding Jernej Zajec pojasnjuje, da s širitvijo ne želijo le pridobiti tržnega deleža na trgu avtobusnih prevozov na Hrvaškem, ampak tudi zagotoviti nadaljnji razvoj in optimizacijo voznega parka, združevanje bogatega znanja in izkušenj, učinkovitejše trženje vseh storitev skupine v Sloveniji, na Hrvaškem in širše ter končno vzpostaviti skupno platformo za mobilnost potnikov in turistične storitve.

Prednosti za potnike bodo še pogostejše avtobusne povezave, koriščenje čezmejnih skupnih programov in ugodnosti s področja mobilnosti in potovanj ter načrtovane nove direktne (mednarodne) povezave.

Več na Delo.si

Več iz rubrike