Širjenje distribucijske mreže prek PODIM Marketplace

Prvič v zgodovini slovenske start-up scene in konference PODIM so uspešni slovenski hardverski start-upi – Chipolo, Equa, Xvida, Visionect in SIPA Boards – dali pobudo za poseben dogodek, s katerim želijo s skupnimi močmi učinkovito nasloviti zelo pereč izziv, to je širjenje globalne distribucijske mreže in dober odnos z distributerji, ki temelji na zaupanju in dolgoročnem vzajemnem sodelovanju. V tem smislu so organizirali dogodek PODIM Marketplace.
Fotografija: ni podpisa
Odpri galerijo
ni podpisa

Dogodek bo v četrtek, 17. maja 2018, izbranim 30 hardverskim start-upom z ustrezno razvitim produktom za globalni trg zagotovil intenzivno mreženje, izmenjavo dobrih praks in sklepanje poslov z več kot 20 najbolj prodornimi regionalnimi in globalnimi distributerji in trgovci.

Pobuda, nastala s strani Chipolo, EQUA, XVIDA, Visionectom in SIPA Boards, zagovarja stališče, da je močna distribucijska mreža za hardverske startupe eden od ključnih elementov za uspešnost in rast podjetja. Velikokrat je težavna že začetna vzpostavitev kontakta, nato pa se podjetje znajde pred dilemo, ko se je potrebno odločiti, komu zaupati. Bistveno jtrgove namreč, da distribucijski partner razume produkt in verjame vanj ter si želi dolgoročnega sodelovanja, ne le hitrega zaslužka. Potrebno je torej vzpostaviti medsebojno zaupanje in dober odnos, znotraj katerega obe strani delujeta vzajemno«, je izzive, s katerimi se soočajo startupi, strnil Primož Zelenšek, direktor start-upa Chipolo.

Med distributerji in trgovci, ki so jih omenjeni start-upi povabili oz. so že potrdili svojo prisotnost na dogodku, so Cylla (Turčija), Blue Green Group (Japonska), Nital (Italija), Computer Works AG (Švica) in Clas Ohlson (Švedska). Načrt start-upov in organizatorjev PODIM-a pa je, da se na dogodku zbere več kot 20 najbolj prodornih regionalnih in globalnih distributerjev ter trgovcev.

Hardverski startupi imajo čas za prijavo na PODIM Marketplace do 27. aprila 2018, pri čemer velja pohiteti, saj je število mest omejeno. ”Med vsemi prijavljenimi bomo organizatorji dogodka izbrali do 30 startupov, ki imajo ustrezno razvit produkt za globalni trg in se prek obstoječih kanalov že uspešno trži, zanj pa start-up podjetje iščejo nove distribucijske oziroma prodajne poti za povečanje prodaje na globalnem trgu,” je pojasnil Urban Lapajne iz PODIM organizacijske ekipe.

 

Več iz rubrike