Simon Furlan je postal direktor Blicneta

S prvim marcem je dosedanji direktor marketinga pri Telekomu Slovenije Simon Furlan prevzel vodenje banjaluške telekomunikacijske družbe Blicnet, ki je sicer v lasti Telekoma Slovenije.
Dosedanji direktor Blicneta Igor Bohorč je prevzel vodenje strateške poslovne enote B2B v Telekomu Slovenije. Kot poročajo mediji v srbskem delu Bosne in Hercegovine, je Furlan med svojim mandatom v Sloveniji uspešno povezal številne Telekomove blagovne znamke in izpeljal številne marketinške projekte.
Pod Bohorčevim vodenjem je Blicnet med drugim vpeljal digitalno televizijo in storitve na HD kanalih, na trg pa so pripeljali tudi storitve mobilne telefonije, prenosljivost fiksnih telefonskih številki in kombinirane pakete storitev na platformi TViN.
Več iz rubrike
Slovenija v prvem četrtletju z velikim gospodarskim padcem
Naš BDP je v prvem trimesečju upadel za 0,8 odstotka, kar je največ med državami Unije, na udaru zlasti investicije v gradbene objekte, ugotavlja Surs.
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
V podkastu z mag. Matejo Urlep o znanosti, pogumu, zdravstvu in izkušnjah v farmacevtskih multinacionalkah.