Simon Furlan je postal direktor Blicneta
S prvim marcem je dosedanji direktor marketinga pri Telekomu Slovenije Simon Furlan prevzel vodenje banjaluške telekomunikacijske družbe Blicnet, ki je sicer v lasti Telekoma Slovenije.
Dosedanji direktor Blicneta Igor Bohorč je prevzel vodenje strateške poslovne enote B2B v Telekomu Slovenije. Kot poročajo mediji v srbskem delu Bosne in Hercegovine, je Furlan med svojim mandatom v Sloveniji uspešno povezal številne Telekomove blagovne znamke in izpeljal številne marketinške projekte.
Pod Bohorčevim vodenjem je Blicnet med drugim vpeljal digitalno televizijo in storitve na HD kanalih, na trg pa so pripeljali tudi storitve mobilne telefonije, prenosljivost fiksnih telefonskih številki in kombinirane pakete storitev na platformi TViN.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese