Sempler nagrada: »Odrekam se svojemu otroku«

Pija Kapitanovič

V Sloveniji je ostalo največ, kar sedem zlatih kipcev. Kdo jih je prejel? 

Na sedemnajstem tekmovanju za regijske nagrade Sempler je bilo podeljenih dvanajst zlatih in velika nagrada. Semplerji so šli tokrat poleg Slovenije še na Hrvaško in v Srbijo. Veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo leta v jadranski regiji je osvojilo delo »Odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«), ki sta ga McCann Beograd in Universal Media zasnovali za neprofitno organizacijo 'Da se zna' LGBT+NGO.


Bi se odrekli svojemu otroku?

Snovalci so s projektom »Odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«), ki je na tekmovanju za nagrade sempler prejel najvišjo nagrado - veliki sempler, javnost želeli ozavestiti o položaju LGBT skupnosti. »S projektom želimo doseči zavedanje, da bi morala biti družina celica brezpogojne ljubezni in podpore. Eden izmed največjih strahov posameznikov v skupnosti LGBT je zavrnitev v družbi, še posebej težko pa se je spopasti z zavrnitvijo lastnih staršev,« sta o pomenu projekta za neprofitno organizacijo 'Da se zna' LGBT+NGO povedala snovalca kampanje McCann Beograd in Universal Media.

image
Žiga Intihar


Na letošnje tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta je bilo prijavljenih 80 del; od tega jih je 42 prišlo v ožji izbor. Devetčlanska mednarodna žirija je med njimi izbrala 12 medijskih projektov in jih nagradila z nagrado zlati sempler ter najvišjo nagrado, veliki sempler.  Žirija je pri ocenjevanju del oziroma preučevanju rezultatov kampanj posebno pozornost posvečala tudi dejstvu, iz katerega okolja delo prihaja, saj, kot pravi predsednica žirije za nagrade Sempler Eva Aljančič: »Rezultatov kampanj v posamezni kategoriji, pa tudi širše, ne gre med seboj neposredno primerjati. Gre namreč za različno velika in nenazadnje tudi kulturno različna tržišča. Ob tem pa predsednica žirije prijaviteljem del v prihodnje svetuje, da več časa posvetijo odločitvi, v katero kategorijo bodo svoje delo prijavili: »Člani žirije smo se večkrat strinjali, da bi posamezna dela bistveno bolj blestela, če bi bila prijavljena v zanje ustreznejšo kategorijo.«  


Kdo so dobitniki zlatih semplerjev?

Oglaševalska agencija McCann Beograd je ob velikem semplerju, ki ga je prejela za kampanjo »Odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«) prejela tudi dva zlata semplerja, in sicer za že omenjeno delo tudi v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala. V kategoriji najboljša PR strategija ali promocija pa so zlati sempler prejeli za delo »Dojenček izbere, kje« (»Baby Chooses Where«), ki so ga skupaj z medijsko agencijo Universal Media zasnovali za naročnika The Coca-Cola Company. V Srbijo je odšla še ena zlata nagrada, in sicer v kategoriji najboljša ciljana akcija. Za VIP mobile so kampanjo z naslovom »Intarifa – klepetalni intervjuji« (»Intarifa - Chat Interviews«) zasnovali oglaševalska agencija Fullhouse Ogilvy v sodelovanju z medijsko agencijo OMD.

image
Žiga Intihar


Dve zlati nagradi sempler sta šli tudi na Hrvaško. V kategoriji najboljša izkustvena akcija sta kampanjo z naslovom »Spomenik neizklesanemu telesu« (»Monument to the unchiseled«) za PIPI beverages pripravili agenciji Imago Ogilvy in Drap. V kategorijinajboljša uporaba mobilnega okolja pa je zlati sempler dobila kampanja »Narodni radio na Viberju« (»Narodni radio on Viber«). Za Narodni radio sta jo pripravila Mediacor in All Market Media. 

V Sloveniji tako ostane največ zlatih kipcev, kar sedem. V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja ga je prejelo delo »Prva slovenska GIFO.OTEKA« (»First Slovene GIFO.OTHEQUE«). Za Pivovarno Laško Union so akcijo pripravili Agencija 101 in Media Publikum. V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je zlato nagrado prejela kampanja »Zmagovalni servis« (Winning service«). Za Petrol so jo ustvarili Agencija 101 v sodelovanju z medijskimi partnerji Media Publikum, Bid Bid in GIG. V
kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga je nagrado prejela kampanja Sex tape, ki to ni bil (»The stolen sex tape«), ki jo je za Društvo OnkoMan pripravil Pristop.

V kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih je zlati sempler prejel Youtube kanal NekiNeki, ki je za Telekom Slovenije prav tako nastal znotraj skupine Pristop, kjer so moči združile njihove agencije Pristop, Renderspace, Pristop Media in D'Agency. Zlati sempler v kategoriji najboljša uporaba podatkov so za predvidljivo digitalno oglaševanje prejeli »Zelenjavni namazi Argeta« (»Argeta Vegetable Spreads«). Za Atlantic Grupo sta jo pripravilia iPROM in Valicon. V kategoriji najboljši novi medij/medijski format so zlati sempler dobile »Mlečne pravljice« (»Milk books«), ki jih je za Spar Slovenija pripravila Futura DDB. Zlati sempler v kategoriji najboljši tehnološki pristop je dobila akcija »VR CHEF doživetje« (»VR CHEF experience«). Za Atlantic Grupa / Droga Kolinska so jo zasnovali Luna \TBWA, v sodelovanju z Media Publikum, CNJ, Unsanctioned media in Squareme.

image
Žiga Intihar


Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 21. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in dvanajstih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2019 je dobil Aleš Muhič, član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2019 pa je prejela Darja Mravinec, digitalna medijska načrtovalka, Futura DDB.
 
Več iz rubrike