S prodajo Forbesa mlademu ameriškemu milijarderju ne bo nič

V nadaljevanju preberite:
Bilo bi skoraj neverjetno, če bi skupina vlagateljev pod vodstvom 28-letnega Austina Russella, ki je z ustanovitvijo Luminarja obogatel pri 25 letih, našla 800 milijonov dolarjev za nakup 82-odstotnega deleža medijske hiše Forbes. Ta tako še vedno ostaja v večinskem kitajskem lastništvu.
Posel o prodaji Forbes Media Group skupini vlagateljev, ki jih je vodil ameriški tehnološki direktor Austin Russell, je bil odpovedan minuli torek, ko je sedanji lastnik skupine Integrated Whale Media sporočil, da niso dosegli končnega dogovora o prodaji. Russell pa je v izjavi dejal, »da je v najboljšem interesu strank, da se pogodba prekine«.
Poleg tega da Russell ne bi zmogel pridobiti dovolj kapitala, so se ves čas, od maja, ko se je razširila novica o načrtovanem nakupu, pojavljala vprašanja o morebitnem ruskem ali drugem tujem vplivu oziroma sodelovanju, zato se je v prodajo vpletel tudi Odbora za tuje naložbe v Združenih državah Amerike.
.Več iz rubrike
Marjan Osvald: Prihodnost pošte je dostava spletnih nakupov
Z namestnikom generalnega direktorja Svetovne poštne zveze smo govorili o prihodnosti poštnih organizacij ter njihovem pomenu v družbi.
Krka lani s 353 milijoni evrov čistega dobička
Največjo rast prodaje je dolenjski farmacevt dosegel v Vzhodni Evropi, kjer je tudi največji trg Rusija.