S pomočjo slovenskih poslovnih klubov hitreje do informacij o tujih trgih

Slovenski poslovni klubi v tujini združujejo predstavnike tujih in slovenskih podjetij, ki delujejo na posameznih tujih trgih.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

S svojim poznavanjem delovanja posameznega trga, načinov poslovanja, izkušnjami in poslovnimi stiki na tujem trgu so odlična informacijska točka za slovenska podjetja, ki želijo širiti svoje poslovanje.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.