S pametnim telefonom po božična darila

Celo božično nakupovanje se seli na mobilne platforme, kjer ljudje za nakupe izkoristijo svoj prosti čas med tednom.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Zakaj? Glavna razloga za mobilno nakupovanje sta priročnost in hitrost: večja hitrost (44 %), nakup z enim klikom (33 %), enostavnejša navigacija (30 %) in povečana varnost (14 %).

Veliko število mobilnih nakupovalcev v Evropi: 39 % Evropejcev vsaj enkrat tedensko uporablja svoje pametne telefone za nakupovanje.Trije od štirih Evropejcev (72 %) pa načrtujejo tudi nakup božičnih daril prek mobilnih naprav. Ljudje  izkoriščajo hitrost in enostavnost mobilnega nakupovanja tudi tako, da božične nakupe na hitro opravijo med čakanjem ali med pavzo za malico. Znatno število božičnih nakupov tako opravijo med čakanjem ali med vožnjo z javnim prevozom (19 %) ali med službeno malico ali kosilom (9 %).

Najbolj priljubljeni izdelki za mobilno nakupovanje so oblačila in dodatki, v Nemčiji celo 68 %. Drugo največjo skupino izdelkov predstavljajo elektronika in naprave (40 %).

 

 

Več iz te teme:

Več iz rubrike