Rusko podjetje: »Če ženska v službi nosi krilo, dobi en evro.«
Vodstvo ruskega podjetja Tatprof plača zaposlenim ženskam 1,35 evra vsakič, ko na delovnem mestu nosijo krajše krilo. Tako imenovani ženski maraton poteka do konca junija.

Odpri galerijo
Ker je delo v Tatprofu predvsem moške narave, so v vodstvu ugotovili, da so zaposlene ženske nekako izgubile njihov čar. Foto: Unsplash
Podjetje Tatprof je znano po proizvodnji aluminija, med drugim so bili glavni dobavitelj aluminija za olimpijske igre leta 2014 v Sočiju, od danes pa so znani še po eni zanimivi zgodbi. Ker je delo v Tatprofu predvsem moške narave, so v vodstvu ugotovili, da so zaposlene ženske nekako izgubile njihov čar, zato so si omislili akcijo, v kateri nagrajujejo ženske elemente pri zaposlenih nežnejšega spola. Da slednje prejmejo bonus, morajo poslati fotografijo z delovnega mesta v krilu, ki ne sme biti daljše od 5 centimetrov nad koleni. V akciji je sodelovala že 60 žensk, povedo iz podjetja.

Ker je bila akcija v medijih in na družabnih omrežjih zelo kritizirana (maraton označujejo za seksizem, mobing ter grozno ravnanje z ženskami), so iz podjetja podali izjavo za javnost, v kateri so razložili svojevrstno gibanje. Zapisali so, da so si želeli popestriti delovne dni in da se s takimi idejami ekipa povezuje in pogosteje druži, kar pripelje do dobrih rezultatov. Podjetje ima sicer 70 odstotkov zaposlenih moškega spola, ki so nad akcijo seveda navdušeni.Predstavnica podjetja Anastasia Kirillova je medijem prav tako razložila, da mnoge ženske v "moških" službah postajajo vse bolj podobne moškim zaposlenim in ravno zaradi tega je predsednik uprave Sergej Rachkov omogočil, da zopet začutijo svojo ženstvenost. Drugi del t.i. ženskega maratona pa so različna tekmovanja v kuhanju. V Tatprofu se borijo proti mešanju vlog spolov tudi tako, da za moške redno organizirajo različna tekmovanja, nazadnje so tekmovali v sklecah.

Da ženske prejmejo bonus, morajo poslati fotografijo z delovnega mesta v krilu, ki ne sme biti daljše od 5 centimetrov nad koleni. Foto: arhiv podjetja
Ker je bila akcija v medijih in na družabnih omrežjih zelo kritizirana (maraton označujejo za seksizem, mobing ter grozno ravnanje z ženskami), so iz podjetja podali izjavo za javnost, v kateri so razložili svojevrstno gibanje. Zapisali so, da so si želeli popestriti delovne dni in da se s takimi idejami ekipa povezuje in pogosteje druži, kar pripelje do dobrih rezultatov. Podjetje ima sicer 70 odstotkov zaposlenih moškega spola, ki so nad akcijo seveda navdušeni.Predstavnica podjetja Anastasia Kirillova je medijem prav tako razložila, da mnoge ženske v "moških" službah postajajo vse bolj podobne moškim zaposlenim in ravno zaradi tega je predsednik uprave Sergej Rachkov omogočil, da zopet začutijo svojo ženstvenost. Drugi del t.i. ženskega maratona pa so različna tekmovanja v kuhanju. V Tatprofu se borijo proti mešanju vlog spolov tudi tako, da za moške redno organizirajo različna tekmovanja, nazadnje so tekmovali v sklecah.
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kar 2,5 %* letno? Redkost na slovenskem trgu, ki jo morate izkoristiti
AKTUALNO
Kam trenutno vlagajo denar najbolj izkušeni vlagatelji?
AKTUALNO
Človek, ki rešuje milijonske napake umetne inteligence
AKTUALNO
Država najbolj podprla odbojko, nordijce, žensko košarko in olimpijski festival
AKTUALNO