Robot namesto ljudi – ki jih že tako primanjkuje

V nadaljevanju preberite:
V skladiščih so čedalje bolj pogosti pomočniki tam zaposlenim tudi avtomatizirana in robotizirana vozila, ki razmeroma zanesljivo opravljajo predvsem naloge v talnem transportu tovorov. Viličarjev, ki dvigujejo bremena na višino, za zdaj še ne »ogrožajo«, a nakazujejo, da bodo naloge v avtomatiziranih skladiščih prihodnosti še bolj specializirane.
»V veliki večini podjetij obstajajo intralogistični procesi, ki so primerni za uporabo AGV – avtomatiziranih viličarjev ali AMR – avtonomnih transportih robotov in njihova implementacija pomeni bistveno nadgradnjo z vidika organizacije in učinkovitosti dela, zmanjšanja potreb po delovni sili in izboljšanje varnosti pri delu. Avtomatizirani viličarji lahko delajo 24/7/365 in imajo nižje operativne stroške kot viličarji, ki jih upravlja delavec,« je povedal Aleš Hrovat, direktor programa transportna mehanizacija v podjetju Gorenje GTI.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.