Renault na trg z novo rešitvijo
Francoski proizvajalec vozil je predstavil novo rešitev za okolju prijazno mobilnost. Del projekta bo tudi izdelava lastnih vozil EZ-1.

Odpri galerijo
Renault Mobilize EZ-1. FOTO: Mobilize
Francoski proizvajalec avtomobilov Renault je naznanil, da bo zasnoval novo blagovno znamko Mobilize, v sklopu katere bo ponudil uporabo električnih avtomobilov EZ-1. Gre za rešitev, ki bo obsegala skupno rabo avtomobilov, energije in storitev, s čimer bo poskrbljeno za okolju prijaznejše načine prevoza.
Cilj projekta Mobilize je čim več voznikov odvrniti od lastništva vozil in jih preusmeriti na skupno rabo. Storitve v sklopu projekta bodo na voljo posameznikom, podjetjem in občinam.
Souporaba vozil bo temeljila na naročninah. Dejstvo je, da je večina avtomobilov parkiranih 90 odstotkov časa, navajajo pri podjetju. Prek programa Mobilize nameravajo zagotovilo boljšo izrabo avtomobilov, stroške za uporabnika pa znižati. Poleg znižanja prevoznih stroškov, pa se bo s projektom zasledovalo še en pomemben cilj; zaradi uporabe električnih vozil bo vpliv na okolje minimalen, saj bo ogljični odtis pri rabi vozil EZ-1 ničeln.
V sklopu storitve Mobilize bodo na voljo vozila, ki se jih bo lahko uporabljalo v različne namene. Pri njihovi izdelavi se bo Renault opiral na svoje 120-letne izkušnje iz proizvodnje avtomobilov in bogato znanje s področja električnih vozil.

Kot že omenjeno, je v sklopu projekta Mobilize med drugim predvidena uporaba električnih avtomobilov modela EZ-1. Ti bodo zasnovani za skupno rabo. Vozil zaradi nenavadnega dizajna ne bo moč spregledati. V dolžino bodo merila le 2,3 metra, zaradi česar bodo zelo primerna za mestno vožnjo. Voznik bo z avtomobilom lahko zlahka upravljal tudi v času največjih zastojev. V avtomobilu bosta lahko sedela največ dva potnika.
Pomembna prednost vozila EZ-1 v primerjavi z drugimi električnimi avtomobili je v sistemu, ki omogoča zamenjavo baterije. Ker ne bo treba čakati, da se baterija napolni, bo vozilo možno neprekinjeno uporabljati.
Posebnost omenjenega modela je tudi v sami izdelavi. Ta je namreč v 50 odstotkih izdelan iz recikliranih materialov, zaradi česar je še toliko bolj prijazen do okolja. Ko se bo njegova življenjska doba iztekla, bo možno ponovno uporabiti kar 95 odstotkov vozila, še navajajo pri Renaultu.
Cilj projekta Mobilize je čim več voznikov odvrniti od lastništva vozil in jih preusmeriti na skupno rabo. Storitve v sklopu projekta bodo na voljo posameznikom, podjetjem in občinam.
Souporaba vozil bo temeljila na naročninah. Dejstvo je, da je večina avtomobilov parkiranih 90 odstotkov časa, navajajo pri podjetju. Prek programa Mobilize nameravajo zagotovilo boljšo izrabo avtomobilov, stroške za uporabnika pa znižati. Poleg znižanja prevoznih stroškov, pa se bo s projektom zasledovalo še en pomemben cilj; zaradi uporabe električnih vozil bo vpliv na okolje minimalen, saj bo ogljični odtis pri rabi vozil EZ-1 ničeln.
V sklopu storitve Mobilize bodo na voljo vozila, ki se jih bo lahko uporabljalo v različne namene. Pri njihovi izdelavi se bo Renault opiral na svoje 120-letne izkušnje iz proizvodnje avtomobilov in bogato znanje s področja električnih vozil.

Renault Mobilize. FOTO: Mobilize
Vozilo EZ-1 bo možno 95-odstotno reciklirati
Kot že omenjeno, je v sklopu projekta Mobilize med drugim predvidena uporaba električnih avtomobilov modela EZ-1. Ti bodo zasnovani za skupno rabo. Vozil zaradi nenavadnega dizajna ne bo moč spregledati. V dolžino bodo merila le 2,3 metra, zaradi česar bodo zelo primerna za mestno vožnjo. Voznik bo z avtomobilom lahko zlahka upravljal tudi v času največjih zastojev. V avtomobilu bosta lahko sedela največ dva potnika.
PREBERITE TUDI:
Pomembna prednost vozila EZ-1 v primerjavi z drugimi električnimi avtomobili je v sistemu, ki omogoča zamenjavo baterije. Ker ne bo treba čakati, da se baterija napolni, bo vozilo možno neprekinjeno uporabljati.
Posebnost omenjenega modela je tudi v sami izdelavi. Ta je namreč v 50 odstotkih izdelan iz recikliranih materialov, zaradi česar je še toliko bolj prijazen do okolja. Ko se bo njegova življenjska doba iztekla, bo možno ponovno uporabiti kar 95 odstotkov vozila, še navajajo pri Renaultu.
Več iz rubrike
Trump, trgovina in vojaki: nočna mora Južne Koreje
Sredi carinske vojne – intervju z začasnim predsednikom.
Še ne investirate? Začnite danes
V današnjem svetu se številni spopadajo z negotovostjo glede svoje finančne prihodnosti.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kako do velikih finančnih ciljev? Ta varčevalni produkt ponuja visoke donose
AKTUALNO
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
AKTUALNO
Vsakomur priporočam daljšo izkušnjo v tujini
AKTUALNO
Človek iz delavskega razreda, ki bo nadomestil Warrena Buffetta
AKTUALNO