Razpis: Kdaj bomo imeli nov potniški terminal na Brniku?

Družba Fraport Slovenija je objavila javno naročilo za dograditev potniškega terminala na ljubljanskem letališču. Gre za novo javno naročilo, potem ko je družba vseh šest ponudb, ki so prispele na prvo, zavrnila.
Fotografija: Foto Jože Suhadolnik
Foto Jože Suhadolnik

Fraport Slovenija je razpis ponovil zaradi "nove prakse" državne revizijske komisije iz razpisa za drugo cev karavanškega predora.
Ta je po navedbah Fraporta namreč pokazala, da je po roku za oddajo ponudb nedopustno dopolnjevanje oz. spreminjanje ponudb, ko gre za postavke oz. elemente v popisu del, ključne za cene na enoto. Fraport je namreč v razpisu od prijaviteljev že v fazi prijave zahteval predložitev razčlenitve in navedbe omenjenih elementov.
S to prakso so bili seznanjeni po roku za oddajo prijav, zato sprememb niso mogli upoštevati v postopkih, poleg tega so ugotovili, da je ob upoštevanju odločitve državne revizijske komisije njihova razpisna dokumentacija nejasna. Zato so se odločili za zavrnitev ponudb in objavo novega naročila.
V tem so dodatno določili, da se bodo po priznanju ustreznosti ponudbe pogajali z vsemi usposobljenimi prijavitelji, ne le s tremi, kar naj bi omogočilo večjo konkurenco med prijavitelji, poleg tega se bodo pogajali le o ceni, kar je po njihovih besedah najbolj pregleden način izvedbe postopka s pogajanji.

Razpis
Za gradnjo novega terminala na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana so se na prvem razpisu prijavili avstrijski Strabag, v skupnih prijavah pa GIC gradnje iz Rogaške Slatine in ljubljanski Elcom, hrvaški GP Krk in CBE iz Ljubljane, Kolektor Koling in novomeški CGP, Pomgrad in Gorenjska gradbena družba ter ljubljanski VG5 in celjski Remont.
V Fraportu so januarja ocenili, da bo novi postopek zamaknil začetek gradnje za dva do tri mesece, projekt pa ostaja nespremenjen. Pred razveljavitvijo razpisa je bilo predvideno, da bi bila gradnja končana pred koncem leta 2020, nove prostore pa naj bi odprli pred glavno sezono 2021. Kot so dejali v družbi, želijo terminal končati do poletja leta 2021, ko bo Slovenija prevzela predsedovanje Svetu EU.
Celotna vrednost investicije je ocenjena na okoli 20 milijonov evrov. Na voljo bo več kot 10.000 kvadratnih metrov novih površin, na katerih bosta nova odhodna hala in prostor za opravljanje varnostnih pregledov, saj je obstoječi zelo majhen in ne omogoča širitve. Nova bo tudi komercialna ponudba na področju trgovin in gostinstva. Prav tako bo zagotovljen večji poslovni salon.

Več iz rubrike

aktualno

David Zappe, Pivovarna Laško Union: V krizi čudeže delajo zavzeti zaposleni

Tudi v krizni situaciji je treba ohraniti hladno glavo, hkrati pa biti odprt za disruptivne ideje. Izredni časi zahtevajo izredne pristope.

aktualno

Cel svet stoji, gradbinci pa se držijo rokov

Medtem ko zaposleni geodetske uprave in upravnih enot ostajajo doma, delavci na gradbiščih lovijo roke.

aktualno

Trump se je motil, a tega ne prizna

Sprva je koronavirus označil za demokratično žalitev, ga poimenoval »kitajski virus«, nato pa napovedal, da bo »čudežno« izginil, ko se bo ozračje segrelo.

aktualno

70 odstotkov minimalne plače, ne bo ustavilo zapiranja espejev

Prof. dr. Črt Kostevc: Država je razvezala mošnjiček in naredila nekaj smelih potez pri reševanju najbolj ogroženih, a bojim se, da to ne bo zadržalo toka.

Komentarji: