PSA na račun prevzema Opla in Vauxhalla lani občutno okrepil prodajo

Francoski avtomobilski proizvajalec PSA je lani prodajo na globalni ravni okrepil za 15,4 odstotka na 3,63 milijona vozil, kar pripisujejo prevzemu Opla in Vauxhalla, katerih prodajne rezultate so tokrat prvič vključili v skupno analizo. Prodaja na Kitajskem in v jugovzhodni Aziji se je medtem po poročanju francoske tiskovne agencije AFP znižala.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

PSA je s tem drugo leto zapored pristal za francoskim konkurentom Renaultom, ki je lani s proizvodnih trakov poslal 3,76 milijona avtomobilov.

Brez upoštevanja prodaje oplov in vauxhallov se je prodaja okrepila za skromnejših 2,6 odstotka.

Prodaja peugeotov je predvsem zaradi uspeha novih modelov športnih terencev zrasla za 10,4 odstotka. Prodaja citroenov je medtem padla za 7,5 odstotka, PSA-jeva luksuzna znamka DS pa je zabeležila kar 38,5-odsototni padec prodaje.

Na Kitajskem in v jugovzhodni Aziji so lani prodali 387.000 vozil, kar je 37,4 odstotka manj kot leto pred tem. So pa na račun okrepljenega poslovanja v Iranu za skoraj 55 odstotkov povečali prodajo na Bližnjem vzhodu in v Afriki.

PSA je sicer napovedal, da bo kot prvo večje francosko podjetje izkoristil prednosti nove delovne zakonodaje predsednika Emmanuela Macrona za lažje odpuščanje in odpustil 1300 zaposlenih. Reforma trga dela podjetjem namreč omogoča prostovoljno odpuščanje.

Več iz rubrike