Promocija slovenskega turizma na francoskem trgu
Prihodnji teden se bodo v Parizu na 52 kvadratnih metrih površin poleg STO predstavili še Sava Turizem, Turizem in kultura Radovljica, Turizem Bled, Park Postojnska jama, Hoteli Bernardin, Turizem Ljubljana, JZ Ljubljanski grad, Kompas, Agencija van Gogh, Rimske Terme in Thermana Laško.
V STO pa tudi sicer na francoskem trgu izvajajo intenzivno promocijo v okviru digitalne kampanje. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, so z digitalnim oglaševanjem od aprila do vključno julija prek socialnih omrežij dosegli skoraj 2,4 milijona uporabnikov, njihovi oglasi so bili prikazani več kot petmilijonkrat, na Facebooku pa so pridobili čez 6500 novih sledilcev iz Francije. Prisotni so bili na več francoskih portalih, po poletnem premoru pa z digitalno kampanjo od avgusta intenzivno nadaljujejo.
Poleg tega so se se v juniju in juliju odločili za oglaševanje na kanalu FRANCE 24in TV5MONDE za francosko govorečo populacijo v državah Francije, Belgije in Švice, katerega ciljno občinstvo so nosilci odločanja v gospodarstvu. Ob tem so pri nas gostili še več francoskih medijev, kot so Le Figaro, AirFrance Magazine, Femme Actuelle, Elle Magazine ter kanadsko produkcijsko hišo Ocean TV, ki bo predvajala oddajo o Sloveniji tudi na francoskem trgu.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.