Promocija slovenskega turizma na francoskem trgu

Slovenska turistična ponudba se bo med 26. in 29. septembrom predstavljala na poslovni turistični borzi IFTM Top Resa Pariz 2017. V skladu s strategijo razvoja turizma do leta 2021 pa Slovenska turistična organizacija (STO) tudi sicer namenja posebno pozornost promociji na francoskem trgu.
Fotografija: Delo
Odpri galerijo
Delo

Prihodnji teden se bodo v Parizu na 52 kvadratnih metrih površin poleg STO predstavili še Sava Turizem, Turizem in kultura Radovljica, Turizem Bled, Park Postojnska jama, Hoteli Bernardin, Turizem Ljubljana, JZ Ljubljanski grad, Kompas, Agencija van Gogh, Rimske Terme in Thermana Laško.

V STO pa tudi sicer na francoskem trgu izvajajo intenzivno promocijo v okviru digitalne kampanje. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, so z digitalnim oglaševanjem od aprila do vključno julija prek socialnih omrežij dosegli skoraj 2,4 milijona uporabnikov, njihovi oglasi so bili prikazani več kot petmilijonkrat, na Facebooku pa so pridobili čez 6500 novih sledilcev iz Francije. Prisotni so bili na več francoskih portalih, po poletnem premoru pa z digitalno kampanjo od avgusta intenzivno nadaljujejo.

Poleg tega so se se v juniju in juliju odločili za oglaševanje na kanalu FRANCE 24in TV5MONDE za francosko govorečo populacijo v državah Francije, Belgije in Švice, katerega ciljno občinstvo so nosilci odločanja v gospodarstvu. Ob tem so pri nas gostili še več francoskih medijev, kot so Le Figaro, AirFrance Magazine, Femme Actuelle, Elle Magazine ter kanadsko produkcijsko hišo Ocean TV, ki bo predvajala oddajo o Sloveniji tudi na francoskem trgu.

Več iz rubrike