Prometni pritisk na Ljubljano bo čedalje hujši

V nadaljevanju preberite:
Slovenija izvaja kar nekaj velikih infrastrukturnih projektov in še več jih čaka na začetek, vendar so vse bolj opazne težave, ker se naložb v infrastrukturo ne lotevamo celovito. Slabo načrtovanje, povezano tudi z dolgimi birokratskimi postopki, povzroča čedalje večje zastoje in gospodarsko škodo. Nazoren primer je glavno mesto Ljubljana, ki se ji v štirih ali petih letih obeta prometni kolaps, ne samo cestnega, ampak tudi železniškega prometa.
Kaj vse se gradi in kako bo to vplivalo na promet v Sloveniji? Kje bodo nastali zastoji in zakaj? Kaj bi se moralo načrtovati, pa so dokumenti v predalih? Kaj pomeni celovito načrtovanje infrastrukture? Kakšno vlogo imajo načrti trajnostne mobilnosti in kakšno vlogo bi morali imeti?
.Več iz rubrike
Slovenija v prvem četrtletju z velikim gospodarskim padcem
Naš BDP je v prvem trimesečju upadel za 0,8 odstotka, kar je največ med državami Unije, na udaru zlasti investicije v gradbene objekte, ugotavlja Surs.
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
V podkastu z mag. Matejo Urlep o znanosti, pogumu, zdravstvu in izkušnjah v farmacevtskih multinacionalkah.