Prometni pritisk na Ljubljano bo čedalje hujši

Necelovito načrtovanje infrastrukture povzroča nova ozka grla.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Slovenija izvaja kar nekaj velikih infrastrukturnih projektov in še več jih čaka na začetek, vendar so vse bolj opazne težave, ker se naložb v infrastrukturo ne lotevamo celovito. Slabo načrtovanje, povezano tudi z dolgimi birokratskimi postopki, povzroča čedalje večje zastoje in gospodarsko škodo. Nazoren primer je glavno mesto Ljubljana, ki se ji v štirih ali petih letih obeta prometni kolaps, ne samo cestnega, ampak tudi železniškega prometa.

Kaj vse se gradi in kako bo to vplivalo na promet v Sloveniji? Kje bodo nastali zastoji in zakaj? Kaj bi se moralo načrtovati, pa so dokumenti v predalih? Kaj pomeni celovito načrtovanje infrastrukture? Kakšno vlogo imajo načrti trajnostne mobilnosti in kakšno vlogo bi morali imeti?

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Kdo so posamezniki, ki se potegujejo za AmCham Top potencial leta 2025

AmCham Young Professionals je program za osebni in karierni razvoj liderjev prihodnje generacije, ki želijo razvijati svoje talente.

Ameriško sodišče razveljavilo Trumpove vzajemne carine

Odločitev se že pozna na finančnih trgih, kjer se je zvišala tudi vrednost ameriškega dolarja.

Na koncesijo čakal deset let, letos namerava napolniti 900 tisoč steklenic

Tridesetletna koncesija podjetju v Serdici dovoljuje črpanje 94,6 milijona litrov mineralne vode letno, a izkoriščajo manj kot odstotek tega, kar je na voljo.

Špekulacije o predčasnem odhodu Lagardove iz ECB v WEF

Nekdanji predsednik Svetovnega gospodarskega foruma (WEF) Klaus Schwab pravi, da je z njo razpravljal, da bi ga na začetku leta 2027 nasledila na čelu WEF.