Prometni pritisk na Ljubljano bo čedalje hujši
V nadaljevanju preberite:
Slovenija izvaja kar nekaj velikih infrastrukturnih projektov in še več jih čaka na začetek, vendar so vse bolj opazne težave, ker se naložb v infrastrukturo ne lotevamo celovito. Slabo načrtovanje, povezano tudi z dolgimi birokratskimi postopki, povzroča čedalje večje zastoje in gospodarsko škodo. Nazoren primer je glavno mesto Ljubljana, ki se ji v štirih ali petih letih obeta prometni kolaps, ne samo cestnega, ampak tudi železniškega prometa.
Kaj vse se gradi in kako bo to vplivalo na promet v Sloveniji? Kje bodo nastali zastoji in zakaj? Kaj bi se moralo načrtovati, pa so dokumenti v predalih? Kaj pomeni celovito načrtovanje infrastrukture? Kakšno vlogo imajo načrti trajnostne mobilnosti in kakšno vlogo bi morali imeti?
.Več iz rubrike
Davek na bilančno vsoto bank ni neustaven
Ustavno sodišče prav tako ni sledilo očitkom, da začasni davek povzroča neenako obravnavo med posameznimi bankami.
Osem vetrov, ki bodo ogrožali svetovno rast v letu 2025
V drugi četrtini 21. stoletja bo počasna gospodarska rast še vedno največji svetovni izziv, saj vpliva tako na razvite države kot na države v razvoju.