Prodaja odvečnih nepremičnin kot formula za hitrejše razdolževanje Mercatorja
O tako imenovani monetizaciji nepremičnin v Mercatorju govorijo že dolgo, vendar tako blizu kot so prodaji konkretnih nepremičnin zdaj, že dolgo niso bili. Predsednik uprave Mercatorja Tomislav Čizmić nam je pojasnil, da je po transparentnem postopku in za dobro ceno naprodaj prav vse, tudi najboljši trgovski centri, vključno z največjim centrom v ljubljanski Šiški. Čeprav Šiška konkretno ni med prvimi, ki so naprodaj, imajo za nekatere centre že konkretne kupce in interesente.
Postopek monetizacije poleg Mercatorjeve ekipe vodita še dva zunanja svetovalca. Še letos oziroma najpozneje na začetku prihodnjega leta pa bo predvidoma izpeljan prvi posel. Prodaja nakupovalnega središča ne pomeni, da se bo Mercator iz njega umaknil, v njem bodo ostali in za svoj del prostora plačevali najemnino, s kupnino pa bodo poplačali del obveznosti do bank.
»Ko banki enkrat vrneš denar, vzpostaviš zaupanje, lahko dobiš novo posojilo pod boljšimi pogoji in daljšimi roki. V Nemčiji mislim, da noben trgovec ne jemlje več posojila pod desetimi leti,« nam je povedal Čizmić. Prvi kupci so iz tujine. Če se bo Mercatorju izšlo po načrtih, bi z monetizacijo nepremičnin zbrali 350 milijonov evrov. Del tega denarja bi namenili za gradnjo logistično distribucijskega centra v Ljubljani, ki je pomemben del strateškega načrta Mercatorja.
Več iz rubrike
Nama v roke nemškega sklada
Triglav in Generali prodala deleže v znameniti ljubljanski veleblagovnici.
DIGGIT: Za vse, ki želite biti del prihodnosti
Če želite biti del prihodnosti, razumeti svet, ki nastaja, in spoznati inovacije, ki spreminjajo naša življenja, je DIGGIT pravi odgovor.