Predstavitvena informacija
Prijavite se v Mastercard program Osmica
Milijon evrov za digitalni razvoj slovenskega trga, kjer je vsak lahko trgovec in vsaka naprava POS-terminal
Odpri galerijo
Ste vedeli, da je kar 21 % vseh POS-terminalov v Sloveniji v prestolnici? Teh je v državi sicer okoli 36.000, ob tem pa je treba omeniti, da med 143.000 malimi in srednjimi podjetniki ter obrtniki skoraj tri četrtine ne sprejema kartičnih plačil. Hkrati je Slovenija z 20,5 POS-terminala na 1.000 odraslih prebivalcev pod evropskim povprečjem 30 POS-terminalov na enako število odraslih, zato je prostor za tehnološki razvoj široko odprt.
Tega se zaveda družba Mastercard, ki predstavlja program infrastrukturnega razvoja Osmica, v sklopu katerega bo izbranim prijaviteljem v prihodnjih treh letih namenila skupno 1 milijon EUR.
V Mastercad program infrastrukturnega razvoja OSMICA se lahko prijavite do 5. marca, odločitev bo znana 2. aprila, tehnološke rešitve pa naj bi bile slovenskemu trgu na voljo že jeseni 2021. Zainteresirani lahko prijavo pošljete na osmica@mastercard.com, kjer so na voljo tudi za morebitna vprašanja.
Endre Eölyüs, country manager za Slovenijo in Madžarsko v družbi Mastercard, je ob tem dejal:
[1]Raziskavo o poslovanju malih in srednjih podjetij med epidemijo covida-19 v Sloveniji je za Mastercard izvedla Mediana (Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, d. o. o.) novembra 2020 (vzorec 452 vprašanih) med člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.
Tega se zaveda družba Mastercard, ki predstavlja program infrastrukturnega razvoja Osmica, v sklopu katerega bo izbranim prijaviteljem v prihodnjih treh letih namenila skupno 1 milijon EUR.
Prijave do 5. marca
Cilj Mastercard programa infrastrukturnega razvoja OSMICA je pospeševanje tehnološkega razvoja na področju inovativnih rešitev za sprejemanje digitalnih plačil, ki bodo prilagojena specifičnim potrebam malih in srednjih podjetij ter obrtnikov v Sloveniji, s tem pa želijo uresničiti vizijo in vsakemu trgovcu omogočiti sprejemanje digitalnih plačil. Subvencije so namenjene tako bankam kot podjetjem, ki se ukvarjajo z razvojem ustrezne tehnologije digitalnih plačil in bodo te pripravljene za lansiranje v Sloveniji že letos jeseni.V Mastercad program infrastrukturnega razvoja OSMICA se lahko prijavite do 5. marca, odločitev bo znana 2. aprila, tehnološke rešitve pa naj bi bile slovenskemu trgu na voljo že jeseni 2021. Zainteresirani lahko prijavo pošljete na osmica@mastercard.com, kjer so na voljo tudi za morebitna vprašanja.
Podjetniki se zavedajo želja strank, a pogosto nimajo ustreznih resursov
Program podpira tudi Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, ki se zaveda, da imajo mali in srednji podjetniki ter obrtniki v Sloveniji specifične potrebe, zato je skrb za njihov razvoj ključna. Ti se sicer vse bolj zavedajo, da si stranke pogosto želijo možnosti kartičnih plačil, a obstoječe možnosti zaradi različnih razlogov ne ustrezajo njihovim potrebam, kar so potrdili tudi najnovejši izsledki raziskave družbe Mastercard[1]. Petina vprašanih je dejala, da so kupci predhodno preverili, ali je možno plačati s kartico, skoraj 30 % pa jih meni, da bo večina kupcev v prihodnosti pričakovala možnost brezgotovinskega plačila. Skoraj polovica tistih, ki POS-terminala ne uporablja, kot razlog navaja visoko ceno. V Sloveniji se je minulo leto povečalo tudi število digitalnih plačil, saj so kupci zaradi epidemije iskali alternative tradicionalnim gotovinskim plačilom, a kljub temu kartična plačila predstavljajo le 56 % vseh digitalnih plačil.Endre Eölyüs, country manager za Slovenijo in Madžarsko v družbi Mastercard, je ob tem dejal:
»V družbi Mastercard verjamemo, da so inovacije gonilo prihodnosti. Čeprav je Slovenija pod evropskim povprečjem z vidika sprejemanja digitalnih plačil med malimi in srednjimi podjetji ter obrtniki, verjamemo, da lahko ta izostanek kmalu nadoknadi s pravilno usmeritvijo v tehnološki razvoj, ki bo dosegel tako prestolnico kot tudi bolj odmaknjena ruralna območja. Z izkoristkom potenciala, ki ga ponujajo mobilne naprave, bo namreč vsak lahko trgovec in vsaka naprava POS-terminal.«
[1]Raziskavo o poslovanju malih in srednjih podjetij med epidemijo covida-19 v Sloveniji je za Mastercard izvedla Mediana (Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, d. o. o.) novembra 2020 (vzorec 452 vprašanih) med člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.