Predstavitvena informacija

Prijavite se v Mastercard program Osmica

Milijon evrov za digitalni razvoj slovenskega trga, kjer je vsak lahko trgovec in vsaka naprava POS-terminal
Fotografija: Digitalna plačila, Foto: Mastercard
Odpri galerijo
Digitalna plačila, Foto: Mastercard

Ste vedeli, da je kar 21 % vseh POS-terminalov v Sloveniji v prestolnici? Teh je v državi sicer okoli 36.000, ob tem pa je treba omeniti, da med 143.000 malimi in srednjimi podjetniki ter obrtniki skoraj tri četrtine ne sprejema kartičnih plačil. Hkrati je Slovenija z 20,5 POS-terminala na 1.000 odraslih prebivalcev pod evropskim povprečjem 30 POS-terminalov na enako število odraslih, zato je prostor za tehnološki razvoj široko odprt.
Foto: Mastercard
Foto: Mastercard

Tega se zaveda družba Mastercard, ki predstavlja program infrastrukturnega razvoja Osmica, v sklopu katerega bo izbranim prijaviteljem v prihodnjih treh letih namenila skupno 1 milijon EUR.
 

Prijave do 5. marca

Cilj Mastercard programa infrastrukturnega razvoja OSMICA je pospeševanje tehnološkega razvoja na področju inovativnih rešitev za sprejemanje digitalnih plačil, ki bodo prilagojena specifičnim potrebam malih in srednjih podjetij ter obrtnikov v Sloveniji, s tem pa želijo uresničiti vizijo in vsakemu trgovcu omogočiti sprejemanje digitalnih plačil. Subvencije so namenjene tako bankam kot podjetjem, ki se ukvarjajo z razvojem ustrezne tehnologije digitalnih plačil in bodo te pripravljene za lansiranje v Sloveniji že letos jeseni.

V Mastercad program infrastrukturnega razvoja OSMICA se lahko prijavite do 5. marca, odločitev bo znana 2. aprila, tehnološke rešitve pa naj bi bile slovenskemu trgu na voljo že jeseni 2021. Zainteresirani lahko prijavo pošljete na osmica@mastercard.com, kjer so na voljo tudi za morebitna vprašanja.
OSMICA, Foto: Mastercrad
OSMICA, Foto: Mastercrad

Podjetniki se zavedajo želja strank, a pogosto nimajo ustreznih resursov

Program podpira tudi Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, ki se zaveda, da imajo mali in srednji podjetniki ter obrtniki v Sloveniji specifične potrebe, zato je skrb za njihov razvoj ključna. Ti se sicer vse bolj zavedajo, da si stranke pogosto želijo možnosti kartičnih plačil, a obstoječe možnosti zaradi različnih razlogov ne ustrezajo njihovim potrebam, kar so potrdili tudi najnovejši izsledki raziskave družbe Mastercard[1]. Petina vprašanih je dejala, da so kupci predhodno preverili, ali je možno plačati s kartico, skoraj 30 % pa jih meni, da bo večina kupcev v prihodnosti pričakovala možnost brezgotovinskega plačila. Skoraj polovica tistih, ki POS-terminala ne uporablja, kot razlog navaja visoko ceno. V Sloveniji se je minulo leto povečalo tudi število digitalnih plačil, saj so kupci zaradi epidemije iskali alternative tradicionalnim gotovinskim plačilom, a kljub temu kartična plačila predstavljajo le 56 % vseh digitalnih plačil.
Foto: Mastercard
Foto: Mastercard


Endre Eölyüs, country manager za Slovenijo in Madžarsko v družbi Mastercard, je ob tem dejal:


Foto: Mastercard
Foto: Mastercard

[1]Raziskavo o poslovanju malih in srednjih podjetij med epidemijo covida-19 v Sloveniji je za Mastercard izvedla Mediana (Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, d. o. o.) novembra 2020 (vzorec 452 vprašanih) med člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.
 

Več iz rubrike