Prihodnost pri gospodarskih vozilih ne bo izključno električna

V nadaljevanju preberite:
Voditelji Evropske unije so pred kratkim potrdili odločitev, ki bo leta 2035 prepovedala prodajo novih osebnih vozil s termičnimi motorji, a kot pravijo poznavalci, se bo verjetno zgodil zamik, saj trenutna infrastruktura še zdaleč ne ustreza zahtevam, ki jih bo prinesel takšen prehod. Navsezadnje nas do takrat loči še 12 let in v tem času se lahko zgodi in spremeni marsikaj.
Podobna usoda kot osebna vozila bo doletela tudi lahka gospodarska vozila (LGV), drugače pa bo s težkimi gospodarskimi vozili (TGV). Katere rešitve za pogon tovornjakov prihodnosti že obstajajo, katere so še v razvoju in kako prihodnost vidijo slovenski prevozniki, smo vprašali zastopnike nekaterih znamk, ki imajo v svojem programu gospodarska vozila. Svoje poglede so z nami delili slovenski zastopniki znamk Citroën, DAF Trucks, Daimler Truck, Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Peugeot in Volkswagen.
.Več iz rubrike
Zanimanje za Slovenijo med nemškimi investitorji upada
Slovensko-nemška gospodarska zbornica je predstavila rezultate o poslovnem okolju, spregovorili so tudi o nemški recesiji.
Tektonska prelomnica: z umetno inteligenco lahko dosežete več
Umetna inteligenca je konkretno prodrla v naš vsakdan in samo tisti, ki jo bodo znali upravljati, bodo svoji prihodnosti dodali krila.