Prihodnost pri gospodarskih vozilih ne bo izključno električna
V nadaljevanju preberite:
Voditelji Evropske unije so pred kratkim potrdili odločitev, ki bo leta 2035 prepovedala prodajo novih osebnih vozil s termičnimi motorji, a kot pravijo poznavalci, se bo verjetno zgodil zamik, saj trenutna infrastruktura še zdaleč ne ustreza zahtevam, ki jih bo prinesel takšen prehod. Navsezadnje nas do takrat loči še 12 let in v tem času se lahko zgodi in spremeni marsikaj.
Podobna usoda kot osebna vozila bo doletela tudi lahka gospodarska vozila (LGV), drugače pa bo s težkimi gospodarskimi vozili (TGV). Katere rešitve za pogon tovornjakov prihodnosti že obstajajo, katere so še v razvoju in kako prihodnost vidijo slovenski prevozniki, smo vprašali zastopnike nekaterih znamk, ki imajo v svojem programu gospodarska vozila. Svoje poglede so z nami delili slovenski zastopniki znamk Citroën, DAF Trucks, Daimler Truck, Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Peugeot in Volkswagen.
.Več iz rubrike
Davek na bilančno vsoto bank ni neustaven
Ustavno sodišče prav tako ni sledilo očitkom, da začasni davek povzroča neenako obravnavo med posameznimi bankami.
Osem vetrov, ki bodo ogrožali svetovno rast v letu 2025
V drugi četrtini 21. stoletja bo počasna gospodarska rast še vedno največji svetovni izziv, saj vpliva tako na razvite države kot na države v razvoju.