Prihaja prvi strokovni Effie® dan
Prvi strokovni Effie® dan bo v četrtek, 1. aprila 2021, in ga bodo predvajali iz TV studia preko spletne platforme.

Odpri galerijo
Vesna Marđonović in Mitja Tuškej. FOTO: Vidic Leon / Delo
V uvodu v prvi Effie dan bosta predsednica in strokovni direktor Effie Slovenija 2020, Vesna Marđonović in Mitja Tuškej, predstavila ključne novosti v jubilejni izvedbi Effija in Razpisa za Effie tekmo. Prvič pa bo javno predstavljena tudi žirija Effie 2020, ki bo na prvi in drugi stopnji pregledovala in ocenjevala prijavljena dela. V pogovoru se bo pridružil tudi predsednik žirije, David Kušanič, ki bo podal usmeritve žirije pri ocenjevanju jubilejnih Effijev.
V nadaljevanj bodo predavali trije vrhunski strokovnjaki. Spletna psihologinja Nathalie Nahai bo povedala, kako najbolj učinkovito uporabiti splet v promocijske namene podjetja in kako razumeti obnašanje potrošnikov na spletu. Amy Rodgers iz WARC-a bo predstavila primer neuspešnih e-trgovin v zadnjem letu in zaupala, kako lahko ta kanal najbolje izkoristimo. Strateg Mitja Tuškej se bo lotil poglobljenega uvida v znamko in njeno ciljno skupino.
Trije strokovnjaki bodo med drugim odgovorili na naslednja vprašanja:
Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z argumenti dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.
Razpis Effie Slovenija 2020, ki so ga v skladu s smernicami licencodajalca Effie Worldwide za jubilejno izvedbo popolnoma prenovili, je že objavljen, prijave tržno-komunikacijskih kampanj, ki so potekale v Sloveniji kadarkoli med 1. oktobrom 2018 in 30. junijem 2021, v kategoriji “Dolgoročna učinkovitost in uspešnost” pa vsaj med 30. junijem 2018 in 30. junijem 2021, pa bodo možne v spletnem prijavnem sistemu od začetka poletja pa vse do 15. septembra 2021. Obe stopnji žiriranja bosta izvedeni jeseni, zmagovalce pa bodo razglasili v začetku decembra 2021 na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020.
Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
V nadaljevanj bodo predavali trije vrhunski strokovnjaki. Spletna psihologinja Nathalie Nahai bo povedala, kako najbolj učinkovito uporabiti splet v promocijske namene podjetja in kako razumeti obnašanje potrošnikov na spletu. Amy Rodgers iz WARC-a bo predstavila primer neuspešnih e-trgovin v zadnjem letu in zaupala, kako lahko ta kanal najbolje izkoristimo. Strateg Mitja Tuškej se bo lotil poglobljenega uvida v znamko in njeno ciljno skupino.
Trije strokovnjaki bodo med drugim odgovorili na naslednja vprašanja:

Vesna Marđonović. FOTO: Vidic Leon / Delo
- Zakaj so nekatere znamke na spletu uspešne, druge pa ne?
- Kako ustvariti odlično uporabniško izkušnjo na spletu?
- Kako je vzpon e-trgovine zaznamoval marketing?
- Kako delati učinkovite oglaševalske kampanje kljub prelomnim spremembam?
- Kaj pomeni dober uvid v znamko in zakaj je ključen za učinkovite in uspešne prijave na Effie?
PREBERITE TUDI:
O Effie Slovenija 2020
Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z argumenti dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.

Mitja Tuškej. FOTO: Vidic Leon / Delo
Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
Več iz rubrike
Povprečna inflacija v evrodeželi zdrsnila na 6,1 odstotka
Slovenija je po letni rasti cen za tretjino nad evrskim povprečjem, razlike v stopnjah inflacije med državami so še naprej velike, kažejo podatki Eurostata.
Salus prevzel Meditrade
Največji trgovec z zdravili in medicinskimi pripomočki nadaljuje konsolidacijo dobaviteljev slovenskega zdravstva.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Pri vodiku je treba biti zraven, čeprav še ne vidimo koristi
AKTUALNO
Delovna skupina predlaga nacionalnega prevoznika po modelu javno-zasebnega partnerstva
AKTUALNO
Hrvaška podjetja so lani povečala prihodke za 77 odstotkov
AKTUALNO
Deželna banka lani z več kot osmimi milijoni dobička
AKTUALNO