Pri potovanju z letalom še vedno previdni
Spletna stran za iskanje potovanj Kayak pravi, da se potovanje z letalom ne bo vrnilo na lansko raven do leta 2023.
Odpri galerijo
Po koronavirusu bo »zaupanje potrošnikov zahtevalo nekaj časa«, da bomo spet potovali kot nekoč. Tako je v intervjuju za Bloomberg dejal izvršni direktor podjetja Kayak Steve Hafner. »Težava ni najeti avtomobil ali rezervirati hotel, ampak letalski prevoz. Letalske družbe ne želijo opravljati letov, na katerih izgubljajo denar. V novi realnosti bodo precej racionalne,« je dejal.
Američani povprašujejo več kot drugi, vendar je povpraševanja še vedno manj - za 42 odstotkov v primerjavi z istim dnem leto prej. Povpraševanje po mednarodnih letih se je v začetku aprila zmanjšalo za 62 odstotkov. Maja se je povpraševanje letalskih povezav ponovno okrepilo, kar je pripisati sprostitivi ukrepov ponekod po svetu.
Za pot v Latinsko Ameriko, kjer se število primerov koronavirusa še naprej povečuje, iskanje letalskih povezav upada. V začetku marca se je slednje sicer malenkost povečalo, a Hafner to pripisuje iskanju letalskih vozovnic za vrnitev domov.
Kajak pravi, da so podatke dobili iz skupnega vzorca več kot milijarde iskanj, ki temeljijo na zanimanju za let po državi izvora iskalca, ne pa dejanskih rezervacijah. Čeprav se podatki primerljivi z istim dnem leto prej, kažejo tudi, da se nekateri potrošniki zanimajo za lete v prihodnosti, je dejal Hafner.
Hafner pravi, da se je spremenila miselnost v smislu, kam sem pripravljen iti, če sem pripravljen sesti na letalo. Ljudje ne želijo v New York ali Pariz. Raje si želijo na Havaje in Karibe. »Jamajka, Portoriko in Dominikanska republika so na vrhu seznama destinacij, kar zadeva iskanje v ZDA. Iskanje potovanj v Združeno kraljestvo, Španijo in Francijo je vsaj 75 odstotkov manjše kot pred letom dni,« je dejal Hafner.
Tudi okrevanje na Kitajskem in obvladovanje pandemije je do neke mere povrnilo zaupanje potnikov. Hafner domneva, da bi lahko bilo to povezano s potencialnimi poslovnimi potovanji in kitajskimi študenti, ki se vračajo domov.
Trende, ki so jih opazili pri Kayaku, so v zadnjih tednih pritrdile tudi ameriške letalske družbe. Standard & Poorov indeks ameriških prevoznikov se je od sredine maja povzpel za več kot 60 odstotkov, ko je dosegel skoraj sedemletno najnižjo vrednost. Indeks še vedno ni na ravni pred začetkom koronavirusa.
Tudi potrošniki s Kitajske se bolj zanimajo za mednarodne lete, a so te številke še vedno za 64 odstotkov nižje kot pred enim letom. Kitajci iščejo ugodne cene letalskih vozovnic za San Francisco, Vancouver in Kopenhagen.
Španija in Italija, ki sta ponovno zagnali svoje gospodarstvo, prav tako opažata več zanimanja za lete v državo.
Iskanje letov aprila upadlo za 62 odstotkov
V ponedeljek je družba Kayak, ki je v lasti Booking Holdings, objavila spletno mesto s podatki, ki obiskovalcem omogoča, da iz dneva v dan spremljajo, kako je pandemija koronavirusa vplivala na iskanje letov po vsem svetu v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta.Kayak ugotavlja, da so povprečne cene vozovnic precej nižje kot lani.
Američani povprašujejo več kot drugi, vendar je povpraševanja še vedno manj - za 42 odstotkov v primerjavi z istim dnem leto prej. Povpraševanje po mednarodnih letih se je v začetku aprila zmanjšalo za 62 odstotkov. Maja se je povpraševanje letalskih povezav ponovno okrepilo, kar je pripisati sprostitivi ukrepov ponekod po svetu.
Za pot v Latinsko Ameriko, kjer se število primerov koronavirusa še naprej povečuje, iskanje letalskih povezav upada. V začetku marca se je slednje sicer malenkost povečalo, a Hafner to pripisuje iskanju letalskih vozovnic za vrnitev domov.
Kajak pravi, da so podatke dobili iz skupnega vzorca več kot milijarde iskanj, ki temeljijo na zanimanju za let po državi izvora iskalca, ne pa dejanskih rezervacijah. Čeprav se podatki primerljivi z istim dnem leto prej, kažejo tudi, da se nekateri potrošniki zanimajo za lete v prihodnosti, je dejal Hafner.
Raje na Karibe kot v Paris ali New York
Na splošno raziskave kažejo, da se ameriški potrošniki oddaljujejo od mest in iščejo aktivnosti na prostem. Na slednje vplivajo tudi omejitve v času pandemije.Hafner pravi, da se je spremenila miselnost v smislu, kam sem pripravljen iti, če sem pripravljen sesti na letalo. Ljudje ne želijo v New York ali Pariz. Raje si želijo na Havaje in Karibe. »Jamajka, Portoriko in Dominikanska republika so na vrhu seznama destinacij, kar zadeva iskanje v ZDA. Iskanje potovanj v Združeno kraljestvo, Španijo in Francijo je vsaj 75 odstotkov manjše kot pred letom dni,« je dejal Hafner.
Ljudje ne želijo v New York ali Pariz. Raje bi šli na Havaje in Karibe.
Tudi okrevanje na Kitajskem in obvladovanje pandemije je do neke mere povrnilo zaupanje potnikov. Hafner domneva, da bi lahko bilo to povezano s potencialnimi poslovnimi potovanji in kitajskimi študenti, ki se vračajo domov.
Raje za zabavo kot poslovno
Hafner pravi, da so opazili povečano povpraševanje v segmentu prostega časa, ne pa pri poslovnih potovanjih. Največji porast povpraševanje oziroma iskanj letov je bil za Las Vegas, ki je igralnice odprl 4. junija. Iskanje je na tedenski ravni poskočilo za 42 odstotkov, vendar je to še vedno za 38 odstotkov manj kot v istem obdobju lani.PREBERITE TUDI:
Trende, ki so jih opazili pri Kayaku, so v zadnjih tednih pritrdile tudi ameriške letalske družbe. Standard & Poorov indeks ameriških prevoznikov se je od sredine maja povzpel za več kot 60 odstotkov, ko je dosegel skoraj sedemletno najnižjo vrednost. Indeks še vedno ni na ravni pred začetkom koronavirusa.
Iščejo dobre ponudbe
Čeprav Kajak ne objavlja podatkov o spremembah cen letalskih vozovnic, je v zadnjih tednih med potrošniki ugotovil še eno posebno vedenje: lov na kupčijo. »Povprečne cene vozovnic so precej nižje kot lani,« je dejal Hafner.Tudi potrošniki s Kitajske se bolj zanimajo za mednarodne lete, a so te številke še vedno za 64 odstotkov nižje kot pred enim letom. Kitajci iščejo ugodne cene letalskih vozovnic za San Francisco, Vancouver in Kopenhagen.
Španija in Italija, ki sta ponovno zagnali svoje gospodarstvo, prav tako opažata več zanimanja za lete v državo.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.