Pri gradnji novega berlinskega letališča znova finančni zapleti

Novo berlinsko letališče so začeli načrtovati v začetku leta 1992, gradnja je stekla leta 2006, sprva pa so kot datum odprtja določili 30. oktober 2011. Ta datum so med drugim zaradi stečaja ene od projektantskih družb prvič prestavili junija 2010, nato pa so se zaradi različnih težav prestavitve kar vrstile. Še posebej velike težave je povzročala požarna zaščita.
Zadnjo prestavitev so naznanili decembra lani, ko so rok za dokončanje projekta prestavili na jesen 2020, piše nemška tiskovna agencija dpa.
Ko bo tretje največje letališče v Nemčiji začelo obratovati, naj bi bila njegova cena najmanj 6,5 milijarde evrov. Na slovesnosti ob prvi zasaditvi lopate v letu 2006 je bilo govora o dveh milijardah evrov, res pa so se ga vmes odločili občutno povečati.
Po najnovejših izračunih bo gradnja letališča stala skupno 7,27 milijarde evrov, dodatni stroški pa naj bi bili posledica podcenjevanja zahtevnosti izvedbe projekta.
Ko bo letališče Berlin Brandenburg začelo obratovati, naj bi zaprli letališče Tegel, na katerem se je po združitvi Nemčij leta 1990 in prestavitvi nemške prestolnice iz Bonna v Berlin promet zelo povečal. Stanovalci v bližini letališča, ki leži skoraj v središču mesta, se že dolga leta pritožujejo zaradi hrupa.
Več iz rubrike
Investicijske priložnosti umetne inteligence
Veriga dodane vrednosti na področju UI je zelo kompleksna in zapletena.
Ali svet ne verjame več v vsemogočni ameriški dolar?
Trumpova trgovinska vojna sili vlagatelje v zavedanje, da se lahko prevlada ameriške valute zmanjša ali celo prekine.