Pri gradnji novega berlinskega letališča znova finančni zapleti
Novo berlinsko letališče so začeli načrtovati v začetku leta 1992, gradnja je stekla leta 2006, sprva pa so kot datum odprtja določili 30. oktober 2011. Ta datum so med drugim zaradi stečaja ene od projektantskih družb prvič prestavili junija 2010, nato pa so se zaradi različnih težav prestavitve kar vrstile. Še posebej velike težave je povzročala požarna zaščita.
Zadnjo prestavitev so naznanili decembra lani, ko so rok za dokončanje projekta prestavili na jesen 2020, piše nemška tiskovna agencija dpa.
Ko bo tretje največje letališče v Nemčiji začelo obratovati, naj bi bila njegova cena najmanj 6,5 milijarde evrov. Na slovesnosti ob prvi zasaditvi lopate v letu 2006 je bilo govora o dveh milijardah evrov, res pa so se ga vmes odločili občutno povečati.
Po najnovejših izračunih bo gradnja letališča stala skupno 7,27 milijarde evrov, dodatni stroški pa naj bi bili posledica podcenjevanja zahtevnosti izvedbe projekta.
Ko bo letališče Berlin Brandenburg začelo obratovati, naj bi zaprli letališče Tegel, na katerem se je po združitvi Nemčij leta 1990 in prestavitvi nemške prestolnice iz Bonna v Berlin promet zelo povečal. Stanovalci v bližini letališča, ki leži skoraj v središču mesta, se že dolga leta pritožujejo zaradi hrupa.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese