Pri električnih tovornjakih vodi Kitajska

V nadaljevanju preberite:
Ambiciozna podnebna politika Evropske unije, ki jo odsevajo novi standardi glede dinamike zmanjševanja izpustov toplogrednih plinov v cestnem tovornem prometu, je pri izvrševanju v praksi že doslej imela kar nekaj težav – ki pa samo s sprejetjem novih pravil ne bodo izginile.
Zmanjševanje izpustov temelji na dveh glavnih stebrih. Prvi je znižanje ogljičnega odtisa tovornjakov, ki jih poganja dizel (takih je danes na evropskih cestah tako rekoč 99 odstotkov), drugi pa je uvajanje vozil na električni pogon. Na obeh področjih pa trendi niso dovolj dobri, da bi lahko zanesljivo pričakovali, da bomo deklarirane cilje (ki se tako in tako nanašajo samo na nova vozila na trgu) tudi dosegli.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.