Previdnost pri obiskih evropskih metropol ni odveč
Kot je za STA povedal generalni sekretar Združenja turističnih agencij Slovenije (ZTAS) Mišo Mrvaljević, turistične agencije pri pripravi potovanj na prvo mesto postavljajo varnost. Temu vodilu pri pripravi potovanj in na terenu sledijo usposobljeni turistični vodniki.
Vse članice ZTAS, ki ustvarijo 90 odstotkov slovenskega organiziranega turističnega prometa v tujini, pa sodelujejo tako z ministrstvom za zunanje zadeve, kot tudi z ministrstvom za notranje zadeve. V okviru Evropskega združenja turističnih agencij tudi intenzivno spremljajo aktualno dogajanje po svetu. Nekoliko drugače je z individualnimi potniki, ki pa morajo v tovrstnih primerih "uporabiti zdravo pamet", je dejal.
Mrvaljević je ob tem dodal, da so občasni neprijetni dogodki stalnica vsakdanjega življenja v civiliziranem svetu, turistični trg pa se je od terorističnih napadov na ZDA nanje že navadil. Verjetnost za tovrstne incidente je sicer zelo majhna, so pa ti zelo odmevni v javnosti. Tudi zato so se potovalne navade spremenile, med drugim se turisti ne zadržujejo na prostorih, ki morda niso dovolj varni. Turistični vodniki ne bodo nikoli namestili skupine potnikov na glavno cesto, temveč v okolje, kjer ni prometa. Podobno kot smučarski učitelj udeležence tečaja zaradi varnosti postavi ob rob, in ne na sredino proge, je ponazoril.
Ob tem je poudaril, da na ravni slovenskega ali evropskega združenja ne obstaja poseben akt za ravnanje turističnih vodnikov ob terorističnih napadih, saj se domneva, da so usposobljeni za takšne dogodke. Mrvaljević še predvideva, da bodo teroristični napadi v prihodnjih letih ponehali, saj vsako obdobje beleži posebne dogodke, turizem pa je v kriznih razmerah že 30 let.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Mercator odstopil od nakupa Tuša
Za to se je domnevno odločil, ker mu v letu dni ni uspelo pridobiti odobritve transakcije pri pristojnem varuhu konkurence.