Prenovljen portal www.slovenia.info
Portal je popolnoma prilagojen mobilnim napravam in obiskovalca prek foto in video vsebin ter kratkih tekstov vodi vse do nakupa pri ponudnikih turističnih storitev in namestitev.
Spletni portal obsega 900 strani in je na voljo v sedmih jezikih. Je odziven in v prvi vrsti namenjen uporabi na mobilnih telefonih. Odgovarja na najpogostejši vprašanji turistov - kam iti in kaj početi - in ju povezuje z nakupnim procesom, je pojasnil Erik Renko z STO.
Portal v ospredje postavlja kakovostne, navdušujoče podobe lepot Slovenije, poudarjajo na STO. Te dopolnjujejo krajši in informativno zgoščeni teksti, napisani v slogu kreativnih oglasnih sporočil. Portal je tesno povezan s spletnimi družbeni omrežji, kot so Facebook, Twitter in Instagram, ter turističnim portalom Tripadvisor.
Ob prenovi portala so bile prenove deležne tudi poslovne strani ter fototeka, ki je bila v skladu s trendi razširjena v mediateko. V tej je trenutno objavljenih okoli 5000 fotografij in okoli 90 video vsebin. V pripravo novega portala je bilo vključenega več kot 5000 ur strokovnega dela, je dodal Renko.
Skupaj z novim turističnim portalom so na STO predstavili tudi rezultate digitalne vsebinske kampanje Make new memories, ki jo je STO med 18. aprilom in 11. novembrom izvajala na 13 mednarodnih trgih v 12 jezikih. Šlo je za največjo tovrstno kampanjo v zgodovini STO in eno največjih v Sloveniji.
Končni rezultati kampanje so presegli zastavljene cilje. Z njo je STO dosegla več kot 42 milijonov edinstvenih odjemalcev, kar je 68 odstotkov nad načrti. Prikazanih je bilo več kot 217 milijonov oglasov oz. 86 odstotkov več od načrtovanega.
Oglase na omrežju Youtube si je namesto pričakovanih treh milijonov ogledalo 15 milijonov ljudi. Na Instagramu sta bila dosežena dva milijona uporabnikov, kar je enkrat več od načrtov, na ruskem družbenem omrežju VKontakte pa so jih dosegli 50 milijonov namesto dveh. Facebook stran Feel Slovenia je všečkalo 229.517 novih uporabnikov (130 odstotkov več od načrtov).
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.