Prejemniki znaka Slovenia Green tudi naravni parki in agenciji

V okviru Zelenega dneva slovenskega turizma, ki danes poteka v Mariboru, je Slovenska turistična organizacija (STO) podelila nazive Slovenia Green novim prejemnikom. Med temi so prvič tudi naravni parki in turistični agenciji, in sicer Kozjanski park, Triglavski narodni park in Park Škocjanske jame ter agenciji Roundabout Travel in VisitGoodPlace.
Fotografija: Unsplash
Odpri galerijo
Unsplash

Novi prejemniki, ki so zaključili pridobivanje zelenih znakov Slovenia Green po programu Zelena shema slovenskega turizma, so še destinaciji Kočevsko in Dobrova - Polhov Gradec, ki sta prejeli bronasti znak, Logarska dolina s Solčavskim in Vipavska dolina, ki sta prejeli srebrni znak, nova zlata Slovenia Green destinacija pa je Podčetrtek.

Med prejemniki znaka so tokrat trije hoteli, in sicer družinski eko hotel iz Štanjela, Hotel St. Daniel, ter dva blejska hotela, Hotel Savica in Hotel Astoria Bled.

"Ta priznanja so izjemno pomembna. To pomeni, da smo si zelo enotni in da sodelujemo v oblikovanju enotne zgodbe slovenskega turizma. Slovenijo želimo pozicionirati kot zeleno, aktivno, zdravo destinacijo," je ob tem poudarila direktorica STO Maja Pak. Z modelom Zelena shema slovenskega turizma želijo po njenih besedah hitreje implementirati trajnostni razvoj v prakso. "Naš cilj je 100-odstotno zelena Slovenija," je poudarila Pakova, ki jo veseli, da je prejemnikov naziva Slovenia Green vedno več. Trenutno je v postopku za pridobitev naziva še 17 destinacij.

Podelitve se je udeležila tudi državna sekretarka na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Eva Štravs Podlogar, ki se je med drugim zahvalila vsem, ki so pristopili k Zeleni shemi slovenskega turizma, saj bo z njimi ta projekt rasel še naprej, hkrati pa so dober zgled vsem, ki o vključitvi v shemo še razmišljajo.

Priznanja Slovenia Green so danes podelili v Mariboru v okviru Zelenega dneva slovenskega turizma, na katerem je v dopoldanskem delu okoli 50 predstavnikov turističnih destinacij in gospodarstva razmišljalo o tem, kako razvijati turizem z družbenim učinkom oz. impact turizem, ki je eden od novih trendov v turizmu. Po zagotovilih STO bo Zeleni dan slovenskega turizma postal vsakoletna stalnica v prizadevanjih za trajnostno usmeritev.

Več iz rubrike