Predstavljene so ključne smernice nagrade Effie® Slovenija 2020
Strokovni odbor Effie Slovenija 2020 je te dni predstavil usmeritve desete sezone izvedbe nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, katere temelj bo razumevanje učinkovitosti in uspešnosti tržnih znamk.
Odpri galerijo
Organizirali bodo 3 strokovno-izobraževalne dogodke, namenjene razumevanju trendov in podatkov ter zastavljanju strategij tržnih znamk, ki temeljijo na dojemanju današnjega digitalnega sveta in povezovanju znamk s ciljnimi javnostmi.
Prvi dogodek z vrhunskimi govorci bo 11. marca 2020 v Ljubljani. Kot je povedala predsednica strokovnega odbora, Vesna Marđonović, bo »Effie bo v svoji deseti jubilejni izvedbi v Sloveniji nagrada za komunikacijsko učinkovitost in uspešnost tržnih znamk. Učinkovitosti dodajamo uspešnost. Učinkovitost se nanaša na to, da delamo stvari pravilno, uspešnost pa na to, da delamo prave stvari. In naš osnovni cilj je, da bomo naši tržno-komunikacijski srenji pokazali, kako pomembno je, da delamo pravilno prave stvari.«
Prvi dogodek z vrhunskimi govorci bo 11. marca 2020 v Ljubljani. Kot je povedala predsednica strokovnega odbora, Vesna Marđonović, bo »Effie bo v svoji deseti jubilejni izvedbi v Sloveniji nagrada za komunikacijsko učinkovitost in uspešnost tržnih znamk. Učinkovitosti dodajamo uspešnost. Učinkovitost se nanaša na to, da delamo stvari pravilno, uspešnost pa na to, da delamo prave stvari. In naš osnovni cilj je, da bomo naši tržno-komunikacijski srenji pokazali, kako pomembno je, da delamo pravilno prave stvari.«
Več iz rubrike
Brez omrežij ne bo niti vetrnic in sončnih elektrarn
Elektrodistributerji nimajo niti dovolj denarja niti kadrov za zeleni prehod, pravijo poznavalci.
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.