Predstavljene so ključne smernice nagrade Effie® Slovenija 2020
Strokovni odbor Effie Slovenija 2020 je te dni predstavil usmeritve desete sezone izvedbe nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, katere temelj bo razumevanje učinkovitosti in uspešnosti tržnih znamk.

Odpri galerijo
Vesna Marđonović. Foto Leon Vidic
Organizirali bodo 3 strokovno-izobraževalne dogodke, namenjene razumevanju trendov in podatkov ter zastavljanju strategij tržnih znamk, ki temeljijo na dojemanju današnjega digitalnega sveta in povezovanju znamk s ciljnimi javnostmi.
Prvi dogodek z vrhunskimi govorci bo 11. marca 2020 v Ljubljani. Kot je povedala predsednica strokovnega odbora, Vesna Marđonović, bo »Effie bo v svoji deseti jubilejni izvedbi v Sloveniji nagrada za komunikacijsko učinkovitost in uspešnost tržnih znamk. Učinkovitosti dodajamo uspešnost. Učinkovitost se nanaša na to, da delamo stvari pravilno, uspešnost pa na to, da delamo prave stvari. In naš osnovni cilj je, da bomo naši tržno-komunikacijski srenji pokazali, kako pomembno je, da delamo pravilno prave stvari.«
Prvi dogodek z vrhunskimi govorci bo 11. marca 2020 v Ljubljani. Kot je povedala predsednica strokovnega odbora, Vesna Marđonović, bo »Effie bo v svoji deseti jubilejni izvedbi v Sloveniji nagrada za komunikacijsko učinkovitost in uspešnost tržnih znamk. Učinkovitosti dodajamo uspešnost. Učinkovitost se nanaša na to, da delamo stvari pravilno, uspešnost pa na to, da delamo prave stvari. In naš osnovni cilj je, da bomo naši tržno-komunikacijski srenji pokazali, kako pomembno je, da delamo pravilno prave stvari.«
Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.