Predstavljene so ključne smernice nagrade Effie® Slovenija 2020

Kaja Kovič
Vesna Marđonović. Foto Leon Vidic

Strokovni odbor Effie Slovenija 2020 je te dni predstavil usmeritve desete sezone izvedbe nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, katere temelj bo razumevanje učinkovitosti in uspešnosti tržnih znamk. 

Organizirali bodo 3 strokovno-izobraževalne dogodke, namenjene razumevanju trendov in podatkov ter zastavljanju strategij tržnih znamk, ki temeljijo na dojemanju današnjega digitalnega sveta in povezovanju znamk s ciljnimi javnostmi.

Prvi dogodek z vrhunskimi govorci bo 11. marca 2020 v Ljubljani. Kot je povedala predsednica strokovnega odbora, Vesna Marđonović, bo »Effie bo v svoji deseti jubilejni izvedbi v Sloveniji nagrada za komunikacijsko učinkovitost in uspešnost tržnih znamk. Učinkovitosti dodajamo uspešnost. Učinkovitost se nanaša na to, da delamo stvari pravilno, uspešnost pa na to, da delamo prave stvari. In naš osnovni cilj je, da bomo naši tržno-komunikacijski srenji pokazali, kako pomembno je, da delamo pravilno prave stvari.«