Predsednik HŽ Infrastrukture: Največ težav imamo s hrvaškimi gradbinci

Predsednik uprave državnega naročnika Ivan Kršić o rekordnih vlaganjih v hrvaško železniško infrastrukturo.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Tako kot Slovenija je tudi Hrvaška v velikem investicijskem ciklu v obnovo glavnih železniških koridorjev, ki jo večinoma financirajo z evropskimi sredstvi. V prihodnjih desetih letih nameravajo v železnice vložiti pet milijard evrov, kar je petkrat več kot med letoma 2010 in 2019. Pri gradnji sodelujejo tudi slovenska podjetja, s katerimi imajo dobre izkušnje. Velike težave pa imajo z domačimi gradbinci, dolgotrajnimi postopki pridobivanja dovoljenj in pritoževanjem v javnem naročanju, je v intervjuju povedal Ivan Kršić, predsednik uprave podjetja HŽ Infrastruktura, ki je odgovorna za vlaganje v železnice.

Z njim smo se pogovarjali o hrvaških vlaganjih v železnice, spopadanju s podražitvami, težavami z birokratskimi postopki, izkušnjami z gradbinci, razvoju Luke Reka, železniški povezavi s Slovenijo ...

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.