Predsednik HŽ Infrastrukture: Največ težav imamo s hrvaškimi gradbinci
V nadaljevanju preberite:
Tako kot Slovenija je tudi Hrvaška v velikem investicijskem ciklu v obnovo glavnih železniških koridorjev, ki jo večinoma financirajo z evropskimi sredstvi. V prihodnjih desetih letih nameravajo v železnice vložiti pet milijard evrov, kar je petkrat več kot med letoma 2010 in 2019. Pri gradnji sodelujejo tudi slovenska podjetja, s katerimi imajo dobre izkušnje. Velike težave pa imajo z domačimi gradbinci, dolgotrajnimi postopki pridobivanja dovoljenj in pritoževanjem v javnem naročanju, je v intervjuju povedal Ivan Kršić, predsednik uprave podjetja HŽ Infrastruktura, ki je odgovorna za vlaganje v železnice.
Z njim smo se pogovarjali o hrvaških vlaganjih v železnice, spopadanju s podražitvami, težavami z birokratskimi postopki, izkušnjami z gradbinci, razvoju Luke Reka, železniški povezavi s Slovenijo ...
.Več iz rubrike
Brez omrežij ne bo niti vetrnic in sončnih elektrarn
Elektrodistributerji nimajo niti dovolj denarja niti kadrov za zeleni prehod, pravijo poznavalci.
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.