Predsednik HŽ Infrastrukture: Največ težav imamo s hrvaškimi gradbinci

V nadaljevanju preberite:
Tako kot Slovenija je tudi Hrvaška v velikem investicijskem ciklu v obnovo glavnih železniških koridorjev, ki jo večinoma financirajo z evropskimi sredstvi. V prihodnjih desetih letih nameravajo v železnice vložiti pet milijard evrov, kar je petkrat več kot med letoma 2010 in 2019. Pri gradnji sodelujejo tudi slovenska podjetja, s katerimi imajo dobre izkušnje. Velike težave pa imajo z domačimi gradbinci, dolgotrajnimi postopki pridobivanja dovoljenj in pritoževanjem v javnem naročanju, je v intervjuju povedal Ivan Kršić, predsednik uprave podjetja HŽ Infrastruktura, ki je odgovorna za vlaganje v železnice.
Z njim smo se pogovarjali o hrvaških vlaganjih v železnice, spopadanju s podražitvami, težavami z birokratskimi postopki, izkušnjami z gradbinci, razvoju Luke Reka, železniški povezavi s Slovenijo ...
.Več iz rubrike
Ali svet ne verjame več v vsemogočni ameriški dolar?
Trumpova trgovinska vojna sili vlagatelje v zavedanje, da se lahko prevlada ameriške valute zmanjša ali celo prekine.
Warren Buffet se bo do konca leta upokojil
Ameriški investitor in filantrop je na letnem srečanju delničarjev napovedal, da se bo konec leta 2025 umaknil s položaja glavnega izvršnega direktorja.