Potrebe po digitalnih znanjih sunkovito rastejo

Zaznati je namreč velik razkorak med naraščajočim razvojem digitalne tehnologije in dejansko usposobljenostjo, znanjem in kompetencami za njeno uporabo.
Digital Marketing Institute je testiral znanje 908 strokovnjakov za marketing iz ZDA, VB in Irske. Več kot polovica je ocenila svoje digitalno znanje in kompetence z »dobro ali zelo dobro«, opravljeni test (v komisiji zanj so predstavniki vodilnih digitalnih velikanov: Google, Facebook, LinkedIn, Twitter in Microsoft) pa je pokazal, da jih zgolj 38 odstotkov dosega primerno raven znanja. Še več, ko so primerjali podatke za leto 2014, so ugotovili, da je raven digitalnih spretnosti celo upadla (z 42 odstotkov leta 2014 na 38 odstotkov leta 2016) (glej infografiko).
Zanimivo pri tem je, da so ženske bolje opremljene z znanji digitalnega marketinga, čeprav jih je številčno manj. Večji interes za izobraževanje s področja digitalnega marketinga opažajo tudi na GEA College, saj je od 80 certificiranih strokovnjakov za digitalni marketing kar 56 žensk.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.