Postojnska jama s 83-odstotnim upadom obiska, sledi množično odpuščanje
Neuradno naj bi v Postonjski jami iz poslovnih razlogov odpustili do 174 zaposlenih.

Odpri galerijo
Direktor Postojnske jame Marjan Batagelj. FOTO: Mavric Pivk/Delo
POSODOBLJENO: Postojna, 11. septembra - Odpuščanje do največ 59 zaposlenih je skrajen, a nujen ukrep, če hočemo ohraniti zdravo jedro in intelektualni potencial podjetja, so sporočili iz Postojnske jame.
V Postojnski jami posledice epidemije novega koronavirusa primerjajo z naravno nesrečo, saj je Postojnska jama globalna destinacija, kjer v strukturi obiskovalcev prevladujejo tuji gostje. Lansko leto jih je bilo skoraj 93 odstotkov, Slovencev pa le sedem.
Največja atrakciji slovenskega Krasa, ki zaradi epidemije letos beleži 83-odstotni upad obiska, bo morala za zagotavljanje dolgoročne vzdržnosti poslovanja kot skrajen ukrep »odpustiti večje število delavcev«. Koliko zaposlenih bodo odpustili, še ne razkrivajo, saj želijo o tem najprej seznaniti zaposlene na četrtkovem in petkovem sestanku, so pojasnili za STA.

Turisti v Postonjski jami. FOTO: Hočevar Uroš/MAG
Družba, katere glavna dejavnost je oddajanje turističnih znamenitosti na ogled, je iz ukrepa turističnih bonov namreč izpadla, saj jih slovenski gostje jih za obisk Postojnske jame in preostalih znamenitosti niso mogli koristiti.
Zaprtje Parka Postojnska jama za 83 dni je bilo ob izbruhu epidemije precedenčno - jama je bila zaprta drugič v svoji več kot dvestoletni zgodovini, prvič pa se je zgodilo, da je bila zaprta za tako dolgo obdobje.
PREBERITE TUDI:
Podrobnejše informacije so sicer v družbi napovedali za petek, so pa sporočili, da jim ne preostane drugega kot odpuščanje, saj je prihodnost negotova in v prihodnjem letu ni mogoče pričakovati bistvenega izboljšanja.
S sindikati so v družbi zato usklajevali pogoje za »odpuščanje večjega števila delavcev iz poslovnih razlogov«, glede izvedbe ukrepa pa so se posvetovali tudi s svetom delavcev in dosegli soglasje. Med drugim je bilo dogovorjeno, da se z ukrepom in pogoji najprej seznanijo zaposleni na četrtkovem in petkovem sestanku z direktorjem.
Več iz rubrike
Podelili so nagrade za marketinško učinkovitost
Nazive za najučinkovitejšo agencijo, znamko in oglaševalca so prejeli Shift, Argeta in Atlantic Grupa.
Niko Klanšek: 99 odstotkov startupov ne uspe, a verjeti je treba v en odstotek
Niko Klanšek je Slovenec, ki je na Kickstarterju v 36 urah zbral 100.000 dolarjev.