Porsche je lani po vsem svetu prodal 246.375 vozil

"Z našo paleto izdelkov ter Evropo, Ameriko in Azijo kot prodajno močnimi regijami smo v dobrem položaju," je ocenil vodja prodaje pri Porscheju Detlev von Platen.
Na kitajskem trgu je bila rast prodaje lani desetodstotna, na ameriškem pa dvoodstotna.
Kupci so najbolj povpraševali po modelu panamera, ki s štirimi vrati po mnenju nekaterih poznavalcev predstavlja Porschejev nekoliko bolj družinski avtomobil. Zelo priljubljen je bil tudi športni terenski model cayenne.
V družbi pričakujejo, da bodo letošnji prodajni rezultati podobni lanskim.
Več iz rubrike
Tudi količini novih predpisov lahko rečemo epidemija
Da bi odgovorno opravili svojo nalogo, morajo računovodje vedno nove predpise dobro proučiti in jih poznati, da jih znajo pravilno predstaviti naročnikom.
Donosi obveznic so postali zanimivi
Ker se politika Federal Reserve in Evropske centralne banke nadaljuje, pričakujemo, da se bodo donosi obveznic še povišali.