Porsche je lani po vsem svetu prodal 246.375 vozil

"Z našo paleto izdelkov ter Evropo, Ameriko in Azijo kot prodajno močnimi regijami smo v dobrem položaju," je ocenil vodja prodaje pri Porscheju Detlev von Platen.
Na kitajskem trgu je bila rast prodaje lani desetodstotna, na ameriškem pa dvoodstotna.
Kupci so najbolj povpraševali po modelu panamera, ki s štirimi vrati po mnenju nekaterih poznavalcev predstavlja Porschejev nekoliko bolj družinski avtomobil. Zelo priljubljen je bil tudi športni terenski model cayenne.
V družbi pričakujejo, da bodo letošnji prodajni rezultati podobni lanskim.
Več iz rubrike
Delničarjem 29 milijonov, nadzornikom nič višjih plač
Luka Koper: Ameriške carine krepijo promet z Daljnim vzhodom – Tovor iz severnoevropskih pristanišč se seli v južne kraje.
Nove podpore za čisto industrijo
Evropska komisija je sprejela nov okvir za državne pomoči, da bi državam članicam omogočila pospešitev razvoja čiste industrije.