Porsche je lani po vsem svetu prodal 246.375 vozil
"Z našo paleto izdelkov ter Evropo, Ameriko in Azijo kot prodajno močnimi regijami smo v dobrem položaju," je ocenil vodja prodaje pri Porscheju Detlev von Platen.
Na kitajskem trgu je bila rast prodaje lani desetodstotna, na ameriškem pa dvoodstotna.
Kupci so najbolj povpraševali po modelu panamera, ki s štirimi vrati po mnenju nekaterih poznavalcev predstavlja Porschejev nekoliko bolj družinski avtomobil. Zelo priljubljen je bil tudi športni terenski model cayenne.
V družbi pričakujejo, da bodo letošnji prodajni rezultati podobni lanskim.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese