Porsche je lani po vsem svetu prodal 246.375 vozil

"Z našo paleto izdelkov ter Evropo, Ameriko in Azijo kot prodajno močnimi regijami smo v dobrem položaju," je ocenil vodja prodaje pri Porscheju Detlev von Platen.
Na kitajskem trgu je bila rast prodaje lani desetodstotna, na ameriškem pa dvoodstotna.
Kupci so najbolj povpraševali po modelu panamera, ki s štirimi vrati po mnenju nekaterih poznavalcev predstavlja Porschejev nekoliko bolj družinski avtomobil. Zelo priljubljen je bil tudi športni terenski model cayenne.
V družbi pričakujejo, da bodo letošnji prodajni rezultati podobni lanskim.
Več iz rubrike
Slovenija v prvem četrtletju z velikim gospodarskim padcem
Naš BDP je v prvem trimesečju upadel za 0,8 odstotka, kar je največ med državami Unije, na udaru zlasti investicije v gradbene objekte, ugotavlja Surs.
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
V podkastu z mag. Matejo Urlep o znanosti, pogumu, zdravstvu in izkušnjah v farmacevtskih multinacionalkah.