POMP Forum: Prvo desetletje konference vsebinskega marketinga

Ena najstarejših, največjih in najstrokovnejših mednarodnih konferenc o vsebinskem marketingu na svetu bo letos že desetič obiskovalce učila o novih trendih korporativnega komuniciranja, marketinga in odnosov z javnostmi. 
Fotografija: POMP FORUM 2019 bo potekal 26. septembra v Klubu CD. Foto: Arhiv organizatorja
Odpri galerijo
POMP FORUM 2019 bo potekal 26. septembra v Klubu CD. Foto: Arhiv organizatorja

Butična konferenca bo trende predstavila z aktualnimi študijami primerov globalnih znamk, ki delujejo na različnih področjih in ravneh vsebinskega marketinga. Predavatelji iz sedmih različnih držav predstavljajo inovativnost in učinkovitost projektov.

»Spoznali bomo zakulisje ustvarjanja revije Red Bulettin (Red Bull), se podali v svet strojnega učenja in analize podatkovnih množic (IJS), spoznali, kako blizu sta marketing in umetna inteligenca (Salesforce), spregovorili z govorečim hladilnikom (Bosch) in se soočili z generacijo Z (Fanbytes),« zaupajo organizatorji.

Klub Cankarjevega doma bo tako 26. septembra postal prizorišče prebojnih idej na področju vsebinskega marketinga.
 
 

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.