POMP Forum: Prvo desetletje konference vsebinskega marketinga

Svet kapitala
POMP FORUM 2019 bo potekal 26. septembra v Klubu CD. Foto: Arhiv organizatorja

Ena najstarejših, največjih in najstrokovnejših mednarodnih konferenc o vsebinskem marketingu na svetu bo letos že desetič obiskovalce učila o novih trendih korporativnega komuniciranja, marketinga in odnosov z javnostmi. 

Butična konferenca bo trende predstavila z aktualnimi študijami primerov globalnih znamk, ki delujejo na različnih področjih in ravneh vsebinskega marketinga. Predavatelji iz sedmih različnih držav predstavljajo inovativnost in učinkovitost projektov.

»Spoznali bomo zakulisje ustvarjanja revije Red Bulettin (Red Bull), se podali v svet strojnega učenja in analize podatkovnih množic (IJS), spoznali, kako blizu sta marketing in umetna inteligenca (Salesforce), spregovorili z govorečim hladilnikom (Bosch) in se soočili z generacijo Z (Fanbytes),« zaupajo organizatorji.

Klub Cankarjevega doma bo tako 26. septembra postal prizorišče prebojnih idej na področju vsebinskega marketinga.
 
 
Več iz rubrike