POMP Forum: Prvo desetletje konference vsebinskega marketinga
Ena najstarejših, največjih in najstrokovnejših mednarodnih konferenc o vsebinskem marketingu na svetu bo letos že desetič obiskovalce učila o novih trendih korporativnega komuniciranja, marketinga in odnosov z javnostmi.
Odpri galerijo
Butična konferenca bo trende predstavila z aktualnimi študijami primerov globalnih znamk, ki delujejo na različnih področjih in ravneh vsebinskega marketinga. Predavatelji iz sedmih različnih držav predstavljajo inovativnost in učinkovitost projektov.
»Spoznali bomo zakulisje ustvarjanja revije Red Bulettin (Red Bull), se podali v svet strojnega učenja in analize podatkovnih množic (IJS), spoznali, kako blizu sta marketing in umetna inteligenca (Salesforce), spregovorili z govorečim hladilnikom (Bosch) in se soočili z generacijo Z (Fanbytes),« zaupajo organizatorji.
Klub Cankarjevega doma bo tako 26. septembra postal prizorišče prebojnih idej na področju vsebinskega marketinga.
»Spoznali bomo zakulisje ustvarjanja revije Red Bulettin (Red Bull), se podali v svet strojnega učenja in analize podatkovnih množic (IJS), spoznali, kako blizu sta marketing in umetna inteligenca (Salesforce), spregovorili z govorečim hladilnikom (Bosch) in se soočili z generacijo Z (Fanbytes),« zaupajo organizatorji.
Klub Cankarjevega doma bo tako 26. septembra postal prizorišče prebojnih idej na področju vsebinskega marketinga.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese