Politike hrvaške vlade omogočajo trajnostni razvoj in zeleni prehod

V nadaljevanj preberite:
Ali lahko pojasnite, kako je na Hrvaškem urejena regulacija cen naftnih derivatov? To je v Sloveniji velik problem. Zdi se, da je pri vas bolje urejeno.
To je za nas zelo pomembno vprašanje. Osebno mislim, da morajo vsi deležniki, ki so v energetskem poslu in oskrbi trga z naftnimi derivati pomembni, razumeti situacijo ter pripraviti rešitve in odločitve, ki so v korist vsem. Prav tako morajo biti te odločitve dolgoročno vzdržne. Razlika med Slovenijo in Hrvaško? Premija na gorivo se razlikuje za 50 odstotkov. Na Hrvaškem imamo 15,4 centa premije na liter (marže, op. p.) prodanega goriva, medtem ko je v Sloveniji približno 10 centov na liter. Razlika ni majhna. S to razliko smo mi obrnili trende v poslovanju, ki se bodo še bolj izrazili v drugem polletju. S to premijo dobivamo manevrski prostor za kakovostno pokrivanje vseh stroškov poslovanja, denimo plače zaposlenih. Drznem si reči, da z normalno regulacijo, ki temelji na konstruktivnem odnosu z odločevalci, dobimo sistem, ki daje rezultate. Na kratki rok za pozitivno poslovanje, še zlasti pa na dolgi rok, saj nam takšne marže omogočajo investiranje v zeleni prehod, ki smo ga prej omenili.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.