Poiskati je treba poti, ko bo trajnostna izbira postala tista lažja, udobnejša

V nadaljevanju preberite:
Thomas Kolster je postal prepoznaven po tem, ko je v knjigi Goodvertising (2010) zagovarjal spremembo koncepta oglaševanja. Predstavljanje in pozicioniranje blagovnih znamk bi moralo preseči tradicionalni okvir marketinga (povečanje prodaje) ter komunicirati načela trajnosti, družbene odgovornosti in etičnih poslovnih praks.
Koncepti, ki jih pred dobrim desetletjem marsikje v vrhovih velikih podjetij niso jemali resno, kvečjemu so jih sprejemali s prizanesljivim začudenjem, postajajo danes bolj opazni, poslovno sprejemljivi in upoštevani. V to podjetja – med drugim – silijo otipljive posledice podnebnih sprememb, vseeno pa preobrazba od koncepta družbene odgovornosti do celostnega trajnostnega ravnanja poteka prepočasi, je prepričan sogovornik.
.Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.