Poiskati je treba poti, ko bo trajnostna izbira postala tista lažja, udobnejša
![Fotografija: https://www.delo.si](/media/images/20240115/1621218.2e16d0ba.fill-800x450.jpg)
V nadaljevanju preberite:
Thomas Kolster je postal prepoznaven po tem, ko je v knjigi Goodvertising (2010) zagovarjal spremembo koncepta oglaševanja. Predstavljanje in pozicioniranje blagovnih znamk bi moralo preseči tradicionalni okvir marketinga (povečanje prodaje) ter komunicirati načela trajnosti, družbene odgovornosti in etičnih poslovnih praks.
Koncepti, ki jih pred dobrim desetletjem marsikje v vrhovih velikih podjetij niso jemali resno, kvečjemu so jih sprejemali s prizanesljivim začudenjem, postajajo danes bolj opazni, poslovno sprejemljivi in upoštevani. V to podjetja – med drugim – silijo otipljive posledice podnebnih sprememb, vseeno pa preobrazba od koncepta družbene odgovornosti do celostnega trajnostnega ravnanja poteka prepočasi, je prepričan sogovornik.
.Več iz rubrike
Ali so vaši zakladi na varnem?
Danes so informacije tisto zlato, ki ga je treba še posebej dobro zavarovati. Kako, boste lahko izvedeli septembra, na konferenci INFOSEK 2024.
Srbska Alta pay ovira NLB-jev prevzem Addika
Ponudba največje slovenske banke je za Avstrijce finančno atraktivna, a opozarjajo na visok prag uspešnosti.