Podravka zainteresirana za prevzem Mlinarja

Hrvaška živilska družba Podravka je preko ljubljanskega Žita objavila nezavezujočo ponudbo za prevzem hrvaške pekovske družbe Mlinar, danes poroča hrvaški časnik Jutarnji list. Podravka je s ponudbo pohitela, ker za prevzem Mlinarja interes kaže tudi grosupeljski Don Don. Podravka naj bi ponudila do pol milijarde kun (okoli 66 milijonov evrov).
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

Glede na "dobro obveščene vire iz vrha koprivniške družbe", ki jih povzema zagrebški časnik, naj bi Podravka ponudbo za prevzem Mlinarja sestavila na nedavnem skupnem srečanju uprave in nadzornikov. Mnogi naj bi namreč že lani špekulirali, da se je Mlinar znašel tudi na Žitovem radarju.

Jutarnji list poudarja, da je Podravkina ponudba dogovorjena z "osiješkim pekovskim kraljem" in lastnikom Mlinarja Matejem Škojom.

"Nezavezujoča ponudba še ne pomeni, da bo bo prišlo do sklenitve posla, saj za prevzem ni zagreta le Podravka. Na nakup Mlinarja domnevno resno merijo tudi v slovensko-srbski skupini Don Don", dodaja časnik.

Ob tem navaja izjave vodilnih ljudi Podravke in Don Dona Zvonimirja Mršića in Aleša Mozetiča, da želijo s prevzemom Mlinarja "konsolidirati pekovski posel v regiji". Hkrati ocenjuje, da bo tisti, ki bo prevzel Mlinarja, postal tudi najbolj močan pek v regiji.

Po neuradnih informacijah je Podravka za Mlinarja pripravljena ponuditi med 400 in 500 milijoni kun (med 53 in 66 milijoni evrov). Približno toliko denarja naj bi Don Don predlani Mercatorju plačal za Pekarno Grosuplje.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.