Po Ljubljani so se sprehajali tuji blogerji
Prebivalci Ljubljane in vsi turisti, ki jih naša prestolnica zanima, bodo lahko nekaj zanimivosti našli tudi na interaktivnem zemljevidu, ki so ga v sodelovanju s Turizmom Ljubljana pripravili mednarodno priznani blogerji.

Odpri galerijo
Foto: Jože Suhadolnik
Turizem Ljubljana in ekipa mednarodno priznanih potovalnih blogerjev platforme TravelDudes sta se letos znova povezala v zgodnjepoletni promocijski kampanji, s katero sta svetovni javnosti predstavila Ljubljano in Osrednjeslovensko regijo. Slovensko prestolnico, njeno razgibano zaledje in kulinarične posebnosti Ljubljane in regije so tako sredi junija skorajda ves teden odkrivali blogerji Dave Brett, Melvin Boecher in Rui Dantas Rodrigues.
»Celotna kampanja je bila zastavljena s poudarkom na regiji, ki jo intenzivno promoviramo, saj je del naših prizadevanj za usmerjanje tokov izven mestnega jedra. Temeljila je na gastronomski ponudbi in novih doživetjih, Ljubljano pa smo želeli predstaviti kot odlično izhodiščno točko za izlet v njeno zaledje – če je le mogoče, na okolju prijazen način, zato so se blogerji prevažali z električnim avtomobilom,« so sporočili s Turizma Ljubljana.
S kampanjo so samo do začetka septembra dosegli dobrih 180.000 ljudi na Twitterju, Facebooku in Instagramu – toliko si jih je vsebino, ki je bila objavljena o Ljubljani in regiji, tudi ogledalo.
»Strateški cilji Turizma Ljubljane so še vedno desezonalizacija, decentralizacija, povečana potrošnja in podaljšanje dobe bivanja. Z inovativnimi, avtentičnimi doživetji, kakovostno gastronomsko in drugo ponudbo v mestu in regiji poskušamo uresničevati te cilje. V prvi polovici letošnjega leta so o večjem obisku poročali tako v Kamniku, kot tudi v Polhovem Gradcu in na Vrhniki,« za Svet kapitala pove Nina Kosin s Turizma Ljubljana.
Število domačih obiskovalcev je v Polhovem Gradcu v primerjavi s prvo polovico lanskega leta po podatkih Sursa naraslo za 200 odstotkov, nočitev je bilo tam za 113 odstotkov več; v Kamniku se je obisk povečal za 12 odstotkov in za skoraj 10 odstotkov nočitev, na Vrhniki pa je bilo domačih obiskovalcev za 22 odstotkov več in za skoraj 55 odstotkov več nočitev.

Število tujih obiskovalcev pa je naraslo predvsem v Polhovem Gradcu, kjer so beležili kar 95 odstotno povečanje obiska in za več kot 80 odstotkov več nočitev in Kamniku, kjer je bilo za 10 odstotkov več tujih gostov in dobra 2 odstotka več nočitev.
S povprečno dobo dveh preživetih noči v Ljubljani, pa so v Turizmu Ljubljana tudi zadovoljni, saj to kaže, da tuji obiskovalec v Ljubljani in okolici preživi v povprečju vsaj tri dneve.
»Celotna kampanja je bila zastavljena s poudarkom na regiji, ki jo intenzivno promoviramo, saj je del naših prizadevanj za usmerjanje tokov izven mestnega jedra. Temeljila je na gastronomski ponudbi in novih doživetjih, Ljubljano pa smo želeli predstaviti kot odlično izhodiščno točko za izlet v njeno zaledje – če je le mogoče, na okolju prijazen način, zato so se blogerji prevažali z električnim avtomobilom,« so sporočili s Turizma Ljubljana.
Doseg kampanje na družbenih omrežjih

Foto: Jože Suhadolnik
»Strateški cilji Turizma Ljubljane so še vedno desezonalizacija, decentralizacija, povečana potrošnja in podaljšanje dobe bivanja. Z inovativnimi, avtentičnimi doživetji, kakovostno gastronomsko in drugo ponudbo v mestu in regiji poskušamo uresničevati te cilje. V prvi polovici letošnjega leta so o večjem obisku poročali tako v Kamniku, kot tudi v Polhovem Gradcu in na Vrhniki,« za Svet kapitala pove Nina Kosin s Turizma Ljubljana.
Podatki, ki obetajo ...
Število domačih obiskovalcev je v Polhovem Gradcu v primerjavi s prvo polovico lanskega leta po podatkih Sursa naraslo za 200 odstotkov, nočitev je bilo tam za 113 odstotkov več; v Kamniku se je obisk povečal za 12 odstotkov in za skoraj 10 odstotkov nočitev, na Vrhniki pa je bilo domačih obiskovalcev za 22 odstotkov več in za skoraj 55 odstotkov več nočitev.

Turistično vodenje po Kamniku z okolico. Foto: Matej Povše
Število tujih obiskovalcev pa je naraslo predvsem v Polhovem Gradcu, kjer so beležili kar 95 odstotno povečanje obiska in za več kot 80 odstotkov več nočitev in Kamniku, kjer je bilo za 10 odstotkov več tujih gostov in dobra 2 odstotka več nočitev.
S povprečno dobo dveh preživetih noči v Ljubljani, pa so v Turizmu Ljubljana tudi zadovoljni, saj to kaže, da tuji obiskovalec v Ljubljani in okolici preživi v povprečju vsaj tri dneve.
Več iz rubrike
Borzna rast proizvajalcev orožja
Evropa se bo ponovno oborožila in v obrambno industrijo se bo zlilo veliko denarja, investitorji so skočili in želijo biti del te rasti.
Avstrijski Steyr in hrvaški Đuro Đaković vodita evropske orožarje
Napovedani povečani izdatki za evropsko obrambo obnoreli vlagatelje.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Vstopamo v novo dobo varčevanja? Ta banka ponuja depozit z obrestmi vnaprej
AKTUALNO
Moj spletni priročnik – nepogrešljiv vir informacij za podjetnike
AKTUALNO
»Če v tej panogi ne delate s srcem, potem raje ne začnite«
AKTUALNO
Indija postaja tretje gospodarstvo sveta. Kako se z njo primerja Slovenija?
AKTUALNO