Plačilne inovacije za trajnostno potrošništvo

V nadaljevanju preberite:
Odnos ljudi do nakupovanja, dostave blaga in storitev se spreminja. Sodobni potrošnik pričakuje inteligentne (uporabniške) izkušnje in več vključenosti, kar bodo morala podjetja vseh velikosti seveda upoštevati.
Dejstvo je, da gotovina pospešeno izginja iz obtoka, njeno vlogo pa vse bolj prevzemajo digitalne oblike denarja kot nacionalne valute, kripto- in drugi žetoni. Na Irskem smo obiskali inovacijski laboratorij podjetja Mastercard, poimenovan Foundry, kjer ekipe več sto strokovnjakov snujejo inovacije in rešitve za prihodnje gospodarstvo.
.Več iz rubrike
Investicijske priložnosti umetne inteligence
Veriga dodane vrednosti na področju UI je zelo kompleksna in zapletena.
Ali svet ne verjame več v vsemogočni ameriški dolar?
Trumpova trgovinska vojna sili vlagatelje v zavedanje, da se lahko prevlada ameriške valute zmanjša ali celo prekine.