Plačilne inovacije za trajnostno potrošništvo

V nadaljevanju preberite:
Odnos ljudi do nakupovanja, dostave blaga in storitev se spreminja. Sodobni potrošnik pričakuje inteligentne (uporabniške) izkušnje in več vključenosti, kar bodo morala podjetja vseh velikosti seveda upoštevati.
Dejstvo je, da gotovina pospešeno izginja iz obtoka, njeno vlogo pa vse bolj prevzemajo digitalne oblike denarja kot nacionalne valute, kripto- in drugi žetoni. Na Irskem smo obiskali inovacijski laboratorij podjetja Mastercard, poimenovan Foundry, kjer ekipe več sto strokovnjakov snujejo inovacije in rešitve za prihodnje gospodarstvo.
.Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.