Pet konkretnih pobud, s katerimi želi IKEA tlakovati pot v boljšo družbo

IKEA si je v trajnostni strategiji »Pozitivno za ljudi in planet« zastavila ambiciozne cilje, ki jih želi doseči do leta 2030. Vendar ne gre le za številčne cilje. Želi biti nosilec pozitivnih sprememb, ker se zaveda vloge, ki jo ima kot veliko podjetje ne le na globalni, ampak tudi regionalni ravni.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

Poslovanje podjetja IKEA temelji na viziji ustvarjanja boljšega vsakdanjega življenja za čim več ljudi. Ta vizija presega izključno prodajo pohištva in zavezuje podjetje k uresničevanju pozitivnega vpliva na ljudi in planet. V praksi to pomeni, da delamo vse, kar je v naši moči, da zadovoljimo potrebe današnjih ljudi, ne da bi kakor koli ogrozili želje in potrebe prihodnjih generacij.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike